Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1274
Har gått fra wordpress til squarespace siden sist gang jeg spurte om kritikk og endret det meste av innholdet på nettsiden.

Ønsker konstruktiv kritkk på:
https://fotorune.com/
Stor forbedring! Milevis bedre enn forrige gang du viste frem, fra det jeg husker. Kjenner igjen han første du har portrettfoto av, det må vel være han som spiller foran Nationaltheatret?
Godt å høre! Det stemmer, Ion, han er legendarisk
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Crew
- Gi meg svart bakgrunn, eller gi meg død. Du har allerede svart bakgrunn ved lightbox. Så hvertfall noe mørkere for å ikke ha øyeskjærende kontrast
- Dårlig favicon
- Skrivefeil
- Gjentagende informasjon på samme side
- Skriv om bestemoren din én gang om gang #2 er kjedelig
- «Gjennom bybilder formidler jeg mitt syn på byen» - «Gjennom å skrive kjedelig tøv som føles nødvendig fordi det er jo en tekstboks her, formidler jeg at jeg bryr meg om foto, ikke websider»
- Legg lenker i «Inspirasjon»
▼ ... noen uker senere ... ▼
Innholdet bør opptimaliseres for målgruppen din. Du er tydeligvis dyktig med foto, imponerende CV! Jeg får likevel ikke noe umiddelbart inntrykk av hva du kan, og om du er det rette valget når jeg skal fotografere barna mine til jul.

- Ikke tydelig hvilke tjenester du tilbyr ( må klikke rundt på siden)
- Fotokunst: Hvorfor skriver du ikke bare priser? Pris var det første jeg så etter, falt meg ikke inn å klikke"Fotokunst"
- Gjentagende informasjon
- Kontaktinformasjon: bør være flere steder, feks øverst på bedriftssiden, der du ber dem kontakte deg
- E-post liste! Be om e-post fra leserene dine, helst gi dem noe for å legge igjen informasjonen. Gull verdt til senere kampanjer
- Instagram. TIPS: Lag en lenke som folk ser og klikker på, instagram er perfekt til å promotere foto, benytt deg av muligheten

Lykke til, flotte bilder!