Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1237
Hei,

har googlet rumpen av meg nå og får ikke svar på et enkelt spørsmål. Setter kjempestor pris på hjelp!!

Kan man bruke gamingratt til andre spill enn Forza og typiske racer-spill? Har kjøpt et thrustmaster ferrari 458 og det skjer ingenting med bilen min i GTA ei heller med bilen i Rocket League når jeg bruker rattet. Hvis jeg logger på med rattet uten kontroller får jeg ikke spilt noen av spillene.

Kort spurt: kan ikke disse rattene brukes som vanlige kontrollere, til f. eks å game GTA 5 og lignende??

Rattet fungerer fint, får navigert rundt i menyene.
Sitat av AndeMannen Vis innlegg
Hei,

har googlet rumpen av meg nå og får ikke svar på et enkelt spørsmål. Setter kjempestor pris på hjelp!!

Kan man bruke gamingratt til andre spill enn Forza og typiske racer-spill? Har kjøpt et thrustmaster ferrari 458 og det skjer ingenting med bilen min i GTA ei heller med bilen i Rocket League når jeg bruker rattet. Hvis jeg logger på med rattet uten kontroller får jeg ikke spilt noen av spillene.

Kort spurt: kan ikke disse rattene brukes som vanlige kontrollere, til f. eks å game GTA 5 og lignende??

Rattet fungerer fint, får navigert rundt i menyene.
Vis hele sitatet...
Mener å huske fra konsoll tiden at man kunne bruke ratt på enkelte skytespill også, det kommer jo bare an på hva du liker selv, input blir jo det samme, akkurat som hvis du plugget inn USB tastatur fra windows kunne alle spillene på 360 spilles med tastatur