Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 22462
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Bra med onformativ tråd! KP

Veit ikke om jeg har klart og hoppe over setningen om den står der, men om ikke, så kan det være greit å få med at hvit Heroin ikke kan røykes.
Vis hele sitatet...
UHM?

Jeg har røyket massevis av hvitt, "china white". Ikke noe problem det. Bedre en det brune....
Sitat av MichioKaku Vis innlegg
Hvordan går det med TS for tiden da mtp heroinbruket?
Vis hele sitatet...
TS hadde aldri et problem med heroin.

Sitat av jodatakker Vis innlegg
UHM?

Jeg har røyket massevis av hvitt, "china white". Ikke noe problem det. Bedre en det brune....
Vis hele sitatet...
Det er bedre fordi det er mye bedre - altså, den lavere prosentvise nytteverdien ved røyking kompenseres for gjennom langt høyere renhet og dermed total faktisk substansmengde.

Men du har enda rett i det du sier.
Sist endret av Tøffetom; 23. juni 2016 kl. 08:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over et år senere ... ▼
OPIUM! håper det går bra eg skriver her... Har 1 spørsmål. kan eg smelle-skitten ? ta det intravenøs ?
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Lucky nei.

Man skal visst kunne få ut en opist løsning man kan smelle,. Men det er visst veldih farlig og dumt. Opium må røykes desverre.

Med mitt på engelske sider om how to shoot up opium. Så står det mye rart, men ingen som dirkete anbefaler det... Satt med samme greia for akkurat et år siden. Endte meg røykte det det.
▼ ... over et år senere ... ▼
jeg kan fortelle om min erfaring med heroin den er lang..
Er nå idag innlagt på Seksjon rus og avhengighetsbehandling voksen på ullevål sykehus har vært innlagt stort sett siden jeg var 20 .
Har mange rus diagnoser blann annet opiatavhengighetssyndrom.
Jeg ble avhengig av heroin da jeg var 16 år , var da tvangsplassert i barnevernet pga grov omsorgssvikt.
Jeg og andre ungdommer fra avdelinga vi rømte til oslo for og ruse oss vi injiserte allerede fra før av.
18 år blir jeg fri går på nav ingen planer om og slutte .. nav plasserer meg i et hospits fredensborg 18 år gammel.
19 år jeg er så avhengig av heroin jeg våkner om natten med abstinenser kun for og mekke meg et skudd for og kunne sove videre...
Femmeren på den tiden kostet 2500 kr , jeg brukte opptill 3 gram om dagen! hvordan får man råd til det ? det har man rett og slett ikke råd til man begår kriminalitet , jeg rana folk ved minibanken om natta jeg gjorde innbrudd etterhvert rana jeg hore kunder , andre dealere dette var før jeg begynnte og pushe fast på plata ..
Dagene mine besto av stå opp tidlig jeg pakka 10 gram i kvartinger og halvgram disste hadde jeg da i munn når jeg sto og pusha på plata jeg sto der noen ganger fram til 1 om natta ..
Man blir lei lei av og våkne syk samma dritten om og om igjen blodårene forsvinner man begynner og skyte i lysken..
heronavhengigheter ender med en tidlig død alle mine nærmeste venner er døde enten overdose eller selvmord.
Idag går jeg på Buvidal 1 gang i mnd . Enda sprekker jeg på heroin nå er jeg 29 di gangene jeg sprekker så er det i grunn flashbacks som driver meg etter en oppvekst med overgrep og vold , heroin er medisin mot alt for meg tar jeg heroin er alt bra det vonde er borte jeg kan endelig slappe av ..
Grunn til at jeg sliter med og slutte jeg skal ikke lyve .. heroin er for godt .. folk har forskjellige grunner til og ruse seg men jeg tror ikke noen er avhengig av heroin for morro skyld .. det er et dystert liv man brenner alle bruer man ender opp alene på et hospits i værste fall.
Sitat av MichioKaku Vis innlegg
Hvordan går det med TS for tiden da mtp heroinbruket?
Vis hele sitatet...
Hun Har Desverre godt bort.