Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4264
Jeg hadde en periode på rundt en uke der jeg kun brukte de samme 2-3 årene på hver hånd til å skyte heroin, noe jeg gjorde i hvert fall et par ganger om dagen. Det har åpenbart fått konsekvenser nå som begge hendene mine er så hovne at jeg hverken kan bevege dem normalt eller antyde noe som ligner på sener, årer eller noe som helst annet enn digre klumper med gamle stikkmerker.

Jeg antar det som har skjedd er at jeg har fucket up de viktigste årene i dette området og dermed også blodsirkulasjonen min. Selv om det kanskje kan være vanskelig å si akkurat hva det er, om noen har vært borti noe lignende, vet dere om dette er noe som kommer til å gå vekk? Eventuelt hvor lang tid vil/kan det ta, og er det noe jeg kan gjøre med det?
Det kan bli mye bedre på sikt. Relativt mye bedre på kort sikt. Røyk heller H! Kjør klemmeøvelser med hendene samt trening av underarmen 15 min hver dag, hjelper sirkulasjon tilbake til hendene igjen. Ikke fall for fristelsen for å skyte, nå vet du konsekvensene!
Jeg vet ikke noe om grunnen, men har sett mange med gedigne klumpehender ville stukket til legen for sikkerhets skyld
forgjeves
Trådstarter
28 5
Sitat av smetti Vis innlegg
Det kan bli mye bedre på sikt. Relativt mye bedre på kort sikt. Røyk heller H! Kjør klemmeøvelser med hendene samt trening av underarmen 15 min hver dag, hjelper sirkulasjon tilbake til hendene igjen. Ikke fall for fristelsen for å skyte, nå vet du konsekvensene!
Vis hele sitatet...
Tar jevnlig pauser fra skytinga der jeg kun røyker i en periode fram til de gode årene mine har blitt "uthvilt", så jeg slipper å ødelegge dem. Er generelt veldig forsiktig med sprøyter og til tross for hvor ofte jeg skyter har jeg ikke hatt mye problemer med det før nå som jeg har vært det stikk(pun not intended) motsatte av akkurat det, forsiktig. Men selvsagt, det beste hadde jo vært å bare legge fra meg nåla fullstendig.

For å oppdatere litt, nå nesten et døgn etter jeg opprettet tråden hvor jeg har latt årene være i fred og gjort mye "øvelser" for å få i gang blodsirkulasjonen, så synes jeg faktisk hendene ser litt bedre ut allerede. Virker altså som at det kommer til å ordne seg etterhvert. Men aner enda ikke hva det er som kan ha skjedd, så hadde fremdeles satt pris på litt innspill.
Ville anbefale å dra til legen (eller lignende) ettersom det kan være hva som helst som har skjedd. For alt jeg vet så kan det være fortetninger i årene, blodpropp osv.