Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1513
noen som spiller rocket arena 3 her? er ikke mange som spiller d imotsettning til cs hvertfall, men bare spør, så vet jeg hvem jeg eier neste gang..
Jeg foretrekker CS hvor jeg kan campe, det går altfor fort i RA3

Seriøst, jeg spiller verken RA3 eller no andre Quake3 saker.. har spilt litt q3arena men det var ikke så fett..
Jeg spiller rocket arena 3 så det suser du finner meg for det meste på TnX 1
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Jeg spiller, og er nesten på tnx 1 hver dag
Better than thou.
Skal begynne å spille det når jeg får det nye greiene tenker jeg. Format c: da, så da legger jeg inn spill og shit som faen. Har Q3 og Q3:RA iso'ene liggendes på disc, må bare brenne dem ut.
off-topic dette, men jeg spiller sånn omtrent bare Red Faction og Unreal Tournament (to ganske like spill, forresten). Spilte litt Q3A før, men jeg er ganske råtten i det. har aldri spilt Q3:RA før, kanskje primært fordi jeg ikke er særlig glad i raketter.
Husker jeg skulle spille ra3 engang men funka aldri på maskina mi Foretrekker cs jeg og i forhold til q3. Men cs er jo føcka nå med cheaters og drit, så har slutta å spille det og. Cs var kult før eller hva sier du Zeth? Husker godt Bombsquad dagene dine
Opprinnelig postet av Svonn
Cs var kult før eller hva sier du Zeth? Husker godt Bombsquad dagene dine
Vis hele sitatet...
Faen meg enig - Bombsquad tiden rocket! Det var den første klanen min og vi var blant top10 eller no da CB-CS-norge var rimelig aktivt, en fet tid det ja
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Ah! Det var gode tider. Husker jeg ga zeth deng hver gang jeg traff han
Opprinnelig postet av Zpeef
Ah! Det var gode tider. Husker jeg ga zeth deng hver gang jeg traff han
Vis hele sitatet...
Erhm.. spilte du CS?!

Husker jeg møtte deg et par ganger på sas/vv serverne, btw så var jo din bror (nex for de som lurer) med i Bombsquad på slutten - vi skjønte ikke at han gadd å joine oss for han var jo så mye bedre, men det varte ikke lenge
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Jada! Jeg eide deg alltid!!!

Uansett, så cheater alle nå! Fy så hor! Holder meg til ra3 jeg