Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 4245
Vi deler ut 1 invite til den som kommer med den beste grunnen til at akkurat *du* skal få en invite til trackeren. Dette er überhemmelig shizzel, så det skal en god grunn til. Send meg en PM!

Se for deg frimurerne, bare enda større.
Fordi jeg postet her først?
Fordi jeg har 2 ubrukte kvalitetspoeng?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Not good enough! Vi kan ikkje bare slippe inn random dudes og dudettes bare fordi dei er kjappe. Dei må ha litt fleire kvaliteter, som t.d 100Mb unmetered linje ;P
fordi jeg er best
Jeg har 2 ubrukte poeng, og kapasitet til å komme med evt tilbakemeldinger.
Har dere 100mbit upload og en grei samling slibrig porr sender dere PM, ikke skriver her.
Jeg har et sett med nakenbilder av meg selv jeg kan legge ut i galleriet hvis jeg får bli med!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Kanoner
Jeg har et sett med nakenbilder av meg selv jeg kan legge ut i galleriet hvis jeg får bli med!
Vis hele sitatet...
Galleriet ffs? Upp det som torrent. Trur det går under goophy sin kategori "slibrig"
Jeg har 2 invites, den første går til den første som sender meg PM. Den andre går til den som gir meg en god grunn på PM.
Takk Voldern!!!!!
Jeg bestilte nettopp Google TiSP Royal Flush. Grunn nok?
voldern: jeg synes du er digg? nouff said!
Forsvinner hele greia kl 00:01 eller? Med tanke på hvor få poster denne tråden inneholder, har jeg en følelse at de fleste har nevnt noe relatert til 1. april, og følgelig blitt slettet. 1. april var grunnen til at jeg holdt meg for lat til å sende PM.. men dere kan godt avsløre greia nå, klokka nærmer seg tross alt 23.
Jeg hadde fire ubrukte kvalitetspoeng, ga en til Deezire, en til vidarlo og en til voldern. God nok grunn?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
bread: FYI, Det er ingen slettede poster i denne tråden.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av ma10as
Jeg hadde fire ubrukte kvalitetspoeng, ga en til Deezire, en til vidarlo og en til voldern. God nok grunn?
Vis hele sitatet...
Nope

Desverre, det står at requests skal sendast per PM =)
Your loss.
Ingen kommer til å ta vekk ting klokka 12.
Nå som det bare er en time igjen av denne datoen skal jeg avsløre HVA som er aprilspøken i år.

Det har tatt oss lang tid å sette opp denne trackeren, så nei det er ikke den som er spøken. Spøken er derimot rettet inn mot alle de som tror at alt som kommer i dag er en spøk og dermed ikke tror på det. Så det som skjer er at vi ikke vil komme til å gi flere invites ut etter denne datoen, ihvertfall ikke på de kommende 3-4 månedene, og at vi da bare gir i begrenset antall. Skal du ha, må du sende pm til ivioyner om saken (jeg har gått tom for invites) og det må gjøres innen denne datoen. Etter det er det full stopp.
Fordi jeg vil
Jeg bør få tilgang til trackeren fordi jeg er fra Bergen ;D
Mulig jeg driter meg ut, men det meitemark nevner virker bare som en dårlig dekkhistorie
Sitat av steinarlima
Mulig jeg driter meg ut, men det meitemark nevner virker bare som en dårlig dekkhistorie
Vis hele sitatet...

Jeg skulle gjerne ha forklart mere, men jeg har mottat 160++ pm i dag, og fingrene mine er slitne. Ikke minst det at trackeren nekter meg adgang pga: "Misbruk av privligerte funksjoner"
Er det noen andre som har sent inn bilde av seg selv her? Det er ikke kødd vel? Ble litt skeptisk akkurat nå.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Joda, har sendt inn bilde av meg til ivioyner for å få tilgang. Er p.t en av dei med invites å dele ut. En invite for å vere nøyaktig.

Tok lang tid å få tilgang, og vart nøye sjekka. Bilde er bare en begynnelse.
Sitat av vidarlo
Joda, har sendt inn bilde av meg til ivioyner for å få tilgang. Er p.t en av dei med invites å dele ut. En invite for å vere nøyaktig.

Tok lang tid å få tilgang, og vart nøye sjekka. Bilde er bare en begynnelse.
Vis hele sitatet...
Man må vel ikke gi fra seg noen personlige opplysninger vel. Siden bare bildet er starten.

Er det noen som ikkeer med i VIF som har prøvd?
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Shit azz. Tror dere ikke at denne trackeren kommer til å gi dere litt ny oppmerksomhet på lik linje med den dere fikk da Voldern prøvde å hacke 127.0.0.1...

Tror jeg holder meg unna nFF for en stund for å si det sånn... Når jeg tenker over det så ser jo faktisk hele nff-konseptet suspekt ut hvis du viser det i såkalt "oldskewl". Kansje det burde være en ide å fjerne denne funksjon for å ikke vekke alt for mye oppmerksomhet til "de store kara"?
Aprilspøk eller ikke så har jeg ikke noe spesielt behov for å få en invite.
Er ikke noe redd for at det er aprilsspøk siden bildet mitt var DRITRÅTT!

Derja!! Venter på å få se bildet mitt
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Det var aprilsnarr ja! Jeg viste det!
Haha, gleder meg til bildene kommer ut: http://www.freakforum.nu/index.php?p=torrentbeta
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Har så lyst til og dra en EID. Gjorde det jammen meg også. Gleder meg til bilder
HAHA, syns kanskje det morsomste var at det var en del VIF som hadde sendt om invite. Jeg hadde regna med at VIFs hadde blitt invitert til en beta før resten av brukerene, men det var ikke nevnt noe om det på VIF forumet...
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Haha... Bra aprilsnarr. Lett å gå på fordi som ikke har vært her så lenge, men moro at VIFs gikk på også :P

Forresten. Sendte noen VIFs inn bilder, eller var det bare vanlige brukere?

Og litt Off topic: Hva var nå aprilsspøken i fjor? Husker den også var bra, men kan ikke huske hva det var.
Jeg hadde anelser om det, men jeg tenkte.. Fuck it Bare gøyt om de legger ut bildet :P tegna hårføner og greier
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Sitat av Thoryllo
Vis hele sitatet...
Stemmer ja. Tror jeg gikk litt på den en liten stund hvis jeg ikke husker feil. Sikkert ikke den eneste.
Da gleder vi oss til bildene

edit: haha så eid
Sist endret av campod; 2. april 2007 kl. 00:51.
Holdt nesten på å sende inn bilde, men så viste jeg at det var en grunn til at de fjernet warez fra undergrunns forumet.

Etter et års medlemskap her i nFF så har jeg lært at man skal være litt mer skeptisk til ting man ser/hører/ leser.

Takk å lov.

Bra spøk, gleder meg til å se alletullingene som har sent inn bilde
Setter pris på at bilde av meg ble det øverste! Regner med at der er sånn kjekkhetsskala eller noe, øverste er best?
Så posten min ble sletta, bare pga jeg sa det var en aprilsnarr ? :P
Ser frem til å få se bildene vist de kommer ut.
Hvis du trykker på der det står Tracker i grønn skrift så er bildene på den siden
haha denne var god den ja! det hadde jo vært kult med freaktorrent, men det vil aldri skje nei . at ikke flere var skeptisk siden det var 1. april da denne nyheten kom ut.
fy f*en så braaa.. Jeg gikk 5på
men heldigvis kom ikke bilde mitt opp der
hehe, fett
Jeg visste det! Var litt i tvil, kan jo nesten ikke miste en freak tracker, men 1. april? I don't think so ^^
For mange lettlurte folk i verden..
Sitat av mathfjeld
Hvis du trykker på der det står Tracker i grønn skrift så er bildene på den siden
Vis hele sitatet...
Okay, takk for tipset. De var ikke der da jeg var der tidligere.
for jeg var full i går jeg trenger en oppmuntring finner ikke buksa mi