Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1313
Hei!
Har da bestemt meg for å roote samsungen min, da den siste oppdateringen har så å si ødelagt mobilen min totalt. Holder maks 5 timer på en ladning og spammer errors som at Spenningen er for stor, og lading utsettes midlertidig (mens ladderen ikke er i engang), tilfeldige samtaler selv når den ligger på bordet og den bare avslår samtaler av seg selv.
Spør her da jeg ikke vet hvilket ROM som er best. Har hørt mye om Cyanogemod 7 og 9, samt Lite'nin Mod (?)
Så; hvilket ROM burde jeg velge og hvorfor? Kjører ICS nå, Android 4.0.3, og er IKKE fornøyd
Du kunne prøvd å sette telefonen til fabrikkinnstillinger og oppgradere på nytt.

Jeg har ikke opplevd noen av de bugsene du nevner etter å ha oppgradert til ICS.
Trådstarter
19 0
Har gjort det i går, fjernet problemet med at den hang seg under anrop og at den gjorde tilfeldige anrop, men fortsatt masse bugs her :/
Hold inne volum ned(-) og hjem knappen og power knappen inne samtidig helt til det skjer noe. Du får da noen valg du kan prøve

Max
Sjekk ut xda-developers, finn din mobil så finner du full guide på hvordan du skal roote og installere custom-roms.
Er selv storfornøyd med Cyanogenmod sin SGSII rom, som kan finnes her.
Batteritiden er 2-4dager med normal bruk for meg, med denne rom'en.
Sist endret av Lanjelin; 10. april 2012 kl. 08:36.
Trådstarter
19 0
Max-Minus; testet dette da jeg har brukt samme metode (så å si) på Android nettbrettet mitt, fikset batteritida noenlunde i noen dager, men fortsatt ikke fornøyd med hva jeg hadde før jeg oppdaterte.

Pagliacci; skal sjekke

Lanjelin; Takker for tipset! Skal sjekke ut og teste senere på dagen
Burde jo kunne fikses, jeg kjenner ikke igjen ett av problemene du nevner med min SGS2.