Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1520
fannt denne på sia til ITavisa men skjønner egentlig ikke hva det er Xbox Live er knallsuksess

Jerg har lenge sitti å spillt halo online med en kompis og jeg skjøøer ikke hva som er så revelusjonerende med dett.

forresten hva er det??
Xbox Live er mulighet å spille xbox over internett.

Jeg synes heller ikke Halo er så revolusjonerende, men det er ganske tøft.
Tror vi kommer merke mer når det kommer til pc
ække x-box nesten bare som en vanli pese med harry box?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Den har vel mye av de samme egenskapene ja
du må ha et modchip for at den ska få de "egenskapene".
Men det blir langt fra pc fordet. ..
Litt små kult at man har muligheten for å hente spill fra nettet og at den kan spille av divx filmer.
det er jo akkurat som en "bærbar" (:P) som har tv-utgang og de komponentene en pc har. Med tiden kan man også bruke den som en pc(hvis du legger inn ordentlig OS og ikke har evox etc.).
Opprinnelig postet av dj1nn
Jeg synes heller ikke Halo er så revolusjonerende, men det er ganske tøft.
Vis hele sitatet...
brenn og dø
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Halo er spill historie!
Beste spillet utenom GTA Vice city
som ikke er til kjexbox vel og merke.

har ikke selv xbox, men multiplayer spicer opp en del spill
Ettersom jeg har forstått det mister du x-box live muligheten når du modder xboxen, men det er vel egentlig bare og ta backup av den forrige biosen?
Spillhistorie er det nok ikke. Etter dette året tenker jeg de fleste har glemt spillet.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Opprinnelig postet av na1t
ække x-box nesten bare som en vanli pese med harry box?
Vis hele sitatet...
De fleste konsoller er vel nesten som en vanlig PC, men i Xbox kan du faktisk utnytte den delen...
Ettersom jeg har forstått det mister du x-box live muligheten når du modder xboxen, men det er vel egentlig bare og ta backup av den forrige biosen?
Vis hele sitatet...
Både og riktig, noen chiper har muligheten til å gjøre som du sier å gå tilbake til original bios, og da er det ingen problem å spille Xbox live. Jeg tror ikke jeg kommer til å benytte meg av Xbox live uansett, så det bryr meg ikke så mye at jeg mister denne muligheten.

Og så litt snikreklame:
http://www.forum-xbox.com For dere med interesser for xbox. Norsk forum hvor du kan diskutere det meste innen xbox (og alt annet hvis du ønsker). Drives av Dead og C2k +++
Sist endret av morten; 10. januar 2003 kl. 20:07.
Opprinnelig postet av kermit-
Spillhistorie er det nok ikke. Etter dette året tenker jeg de fleste har glemt spillet.
Vis hele sitatet...
Dynk deg i bensin og tenn på, din kommunist!
hysing's Avatar
Trådstarter
Det er tåpelig å si at TV-spill påvirker barn. Hvis for eksempel Pac-Man påvirket barn som var født på 80-tallet ville vi jo idag hatt masse ungdommer springende rundt i et mørkt rom mens de spiser piller og hører på monoton og ensformig musikk...


ække helt enig i det . små barn som sitter med hele rommet fullt av poawerrangers og bare sloss kalles påvirket. dette gjelder også dataspill. men litt voldelige barn skader aldri. barn sloss på 60-tallet og. Dessuten er dette vare 2% av alle tilfeller av dataspilling.

men en ting er sikkert. tar synet av mord på TV eller data mindre særiøst enn folk gjorde før.
morten: ikke helt hvor særiøst du mente det, men
hysing's Avatar
Trådstarter
HALO ER BARE GENIALT!!!

det er et eller annet med det spillet som gjør det.
akkurat som med cs er det ikke alltid like lett å forsvare hvor for det er så bra.

halve grunnen er vel det at det har en forrykende multiplayerdel.
--->gamespy arcade<--

personlig er jeg drittlie CS men jeg vet en del andre folk beguder det
Værsåsnill og ikke begynn med en Halo eller CS diskusjon
offtopic:

dette halo tullet dere skriker om minner meg om "CS ER BARE SHENIALT"