Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 926
Var på Martins Pub i Lillestrøm i går sammen med min fetter for og ta bilder av Bandet Supermonkey.Konsertlokalet er ikke av de største og det var vell rundt en 80 stk tilstedet så vi fikk fritt spillerom til og ta bilder.

Her er ett par av bildene jeg ble mest fornøyd med. Fint med feedback takk

(sjekk gjerne ut hjemmesiden : http://www.supermonkey.no/ )









Bildene er tatt med ett Canon 400d,Sigma 50mm f1.4 og med en 580EX lånt av min fetter.
Sist endret av frgz; 9. november 2008 kl. 00:39.
Synes ikke dette var galt. Bra konsertbilder!
Greie bilder, men noen rare cropper du har gjort.
Bilde 1 og 2 = Fine
Bilde 3 og 4 = croppa vekk halve kroppen (halv nært portrett?) Og mista mye av bassgitaren f.eks
Bilde 1 og 2 var het greie.
Bilde 3 og 4 hadde vært bedre om du hadde hatt med hele kroppen eller mere av den.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kjør opp kontrasten på 2, 3, 4 og prøv generelt å kom tettere på. Mer føleleser.
Sinnsykt fine bilder, men no.2 i rekken ble litt for grått. Det hadde vært mer interessant om du hadde dempet det rundt fyren litt, og fått frem han litt mere. Flotte uttrykk på de der.

edit: kontraster er kanskje ordet jeg er ute etter?
Sist endret av ZODORiX; 24. november 2008 kl. 16:16.
Kjempebra bilder, likte spesielt #2!

Spørsmål til poe: Hvorfor poster du i masse gamle tråder?