Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 696
Skrudde på ps4'en tidligere i dag og etter 5 min stod det "dualshock 4 frakoblet", selv om den fremdeles lyste og var på. Jeg prøvde å resette den, plugge inn laderen og så så det ut til at det virket men etter i 5 min så skjedde det igjen. Nå responderer den ikke i det hele tatt. Kun om jeg resetter den og plugger i laderen, og da kommer det oransje lyset fram i et par sekunder før det blir borte igjen. Noen som har vært borti det her problemet tidligere? har prøvd å søke rundt men finner ingen nytting info.
Dårlig batteri?
Noe lignende skjedde meg for en del år siden. Mener å huske at jeg måtte koble kontrollen til på ny.
https://youtu.be/LrDpisc_iBM
Revklo's Avatar
Trådstarter
Takk for svar. Tror rett og slett den er gammel og har stryket med. Blir å kjøpe en brukt en tenker ettersom de går for 899 på power...