Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 5948
Hei,

Jeg driver og eksperimenterer med forskjellige rusmidler. Jeg prøvde kokain for ikke så veldig lenge siden, men kjente ingenting. Jeg skal prøve kokain igjen neste uke men i mellomtiden fikk jeg tak i et par gram mephedrone.

Lagde en svær god og solid stripe som jeg sniffet, og kjente noe me d engang, faktisk min venstre linse (ref venstre nesehull for sniffing) ble kasta rett ut fra øyet, følte en press/hodepine i hjernen spesielt. Olfactory nervene føltes som var i fyr og smaken av mephedrone nådde munnen.

Jeg kjente samtidig hjertet banket vanvittig raskt, fysiologien forandret seg, kroppstemperaturen forandret seg, og jeg ble litt kvalm, to ganger holdt jeg rett og slett på å spy, men så fjernet jeg smaken fra munnen, deretter kom rusen.

Smilet kom og ble bare større og større. En deilig følelse gjennom hele kroppen. Jeg følte meg som kongen av verden, en selvtillit som jeg aldri har opplevd. Noe/noen våknet opp inni meg, og smilende skiftet jeg klær, fikset håret og gikk rett ut på en onsdag kveld(!). Pratsomheten var ekstrem, men kontrollert. Man blir en jævla asshole, frykt og nervøsitet forsvinner helt.

Her er noe jeg vil understreke: for det første var jeg ikke full da jeg var på stoffet, hele perioden jeg var påvirket varte ikke mer enn 45-90 minutter, men jeg lurer på om det ville vart lenger om jeg hadde drukket litt før.

Det neste som irriterer meg er at etter at rusen hadde dempet seg, følte jeg meg trøtt og utslitt. Jeg har hørt fra kompisser som måtte røyke weed for å sovne, så jeg ble veldig overrasket da jeg sovnet. Er det normalt?

Jeg skal også understreke at søvnen var ikke normal, jeg kan ikke sette fingeren på det, men det føltes ikke som søvn. Skl også nevnes at etter å ha våknet opp i dag tidlig men la jeg meg igjen fra 13:00 til nå 19:30.

Har dere erfaringer med stoffet? Jeg må si jeg digget det, men jeg vil prøve å få sterkere effekt og lengere varighet, og kanskje, muligens, mest sannsynlig finne en måte å forhindre søvn på.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Mephedrone, eller MeowMeow som noen kaller det er vell noe senere/nyere stoff på markedet meg forstått, les litt i tråden under

http://freak.no/forum/showthread.php...ght=mephedrone

http://www.youtube.com/watch?v=aHQ2uglyqTk
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Mephedrone ble først oppdaget på slutten av 20-tallet. Nytt er det ikke, men heller ukjent. Såvidt jeg vet, så har mephedrone stått på narkotikalisten siden 70/80-tallet.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Jeg råder deg til ikke å prøve å forhindre søvn i lange strekk av gangen. Du vil kunne slite psykisk med det senere.
Uten at jeg vet for mye om stoffet ellers, det høres ut som metamfetamin nesten når du skildrer virkningen. For all del, sikkert tryggere, men hvis stoffet gir så kraftig opptur så må det jo gå ned igjen, eller hur?
Trådstarter
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Jeg råder deg til ikke å prøve å forhindre søvn i lange strekk av gangen. Du vil kunne slite psykisk med det senere.
Uten at jeg vet for mye om stoffet ellers, det høres ut som metamfetamin nesten når du skildrer virkningen. For all del, sikkert tryggere, men hvis stoffet gir så kraftig opptur så må det jo gå ned igjen, eller hur?
Vis hele sitatet...
Jeg fungerer helt normalt dagen etter. Klart dt, men hva jeg skal gjøre er å starte med 100mg nasalt, deretter fylle på hver 30min med ca.50mg. Søvn er viktig, men jeg har heller ikke tenkt å være oppe i flere dager, men heller 5-10timers tid med god effekt.

Må få tak i digital vektmåler, dette blir spennende.
Mephedrone er det deiligste stoffet som finnes. jeg drev på med det hver helg, og ukedager i 2 år (ca) til det kom på narko-lista i 09 eller 10. mange ganger hvor hjertet har pumpa i 1000 og jeg trodde jeg skulle dø av det. til og med løpt ned til legevakta fordi jeg trodde jeg hadde fått hjerteinfarkt pga jeg ikke kjente venstre armen min. jeg hadde bare sovnet på den og ingenting var galt. jeg hadde vært våken et par døgn selvsagt, men det tukler mer med hodet enn hva amfetamin og andre stimulanter gjør! Mephedrone tror jeg er meget farlig for psyken.

Jeg kjenner fortsatt sug etter det enda det har gått 2-3 år siden sist, og jeg leter etter erstatninger enda... Det var der amfetamin bruken min kom inn i bildet.
Be careful!!
Sitat av Muradi Vis innlegg
Nytt er det ikke, men heller ukjent. Såvidt jeg vet, så har mephedrone stått på narkotikalisten siden 70/80-tallet.
Vis hele sitatet...
Etter at mefedron ble spreng populært i starten av 2007 til 2010 så har det blitt gjort ekstremt mye forskning på stoffet, har sett veldig mange dokumentarer om det. Mefedron er ikke lenger et "research chemical". Mefedron er faktisk det "research chemical" som har slått mest igjennom noen sinne av alle "research chemicals". Fra 2007 har det vært det 3 mest brukte stoffet i England rett bak cannabis og kokain. Dette er veldig forstålig, har prøvd mefedron selv flere ganger, å det tar kaka når det kommer til euforia og partyform, det slår MDMA og kokain rett ned i støvlene.

Mefedron ble oppført på den norske narkotika lista i 2010.
Ved bruk av mephedrone, i likhet med andre (syntetiske) stimulanter, økes bl.a. dopamin- og serotonin-aktiviteten i synapsene i nervesystemet. Dette vil under normale omstendigheter resultere i oppstemthet og våkenhet, og ikke være spesielt søvninduserende. Ut i fra innlegget ditt tolker jeg det sånn at du ikke er så erfaren med bruk av denne typen rusmidler, så det kan hende at hjernen din føler den trenger bearbeidings- og restitusjonstid etter så mange nye inntrykk, og "tvinger" deg i søvn. Følg hjernens råd, sier nå jeg, det er som regel det lureste.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
. Mefedron er faktisk det "research chemical" som har slått mest igjennom noen sinne av alle "research chemicals". Fra 2007 har det vært det 3 mest brukte stoffet i England rett bak cannabis og kokain. Dette er veldig forstålig, har prøvd mefedron selv flere ganger, å det tar kaka når det kommer til euforia og partyform, det slår MDMA og kokain rett ned i støvlene.
Vis hele sitatet...
Hvorfor slår det rett ned i støvlene? Er det noe farmakologiske grunner bak det..? Og når jeg spør om dèt, hvorfor selger da klassiske stimulanter såpass visstnok godt når rc'er fungerer bedre?
Jeg har noe samme opplevelse som Dpac. Brukte det en del for et par år siden, og det var utrolig fett det. Men det tuller ganske mye med hodet ditt. Har hatt noen venner som har opplevd ganske merkelige psykoser helt uten vidre.
Hvis man putter det i vann og drikker det, synes jeg det funker mye bedre enn å ta det i nesa siden det svir noe veldig. Man får en bedre virkning også, men man må ta en del mer. Tror det var mellom 0,3-0,4 vi oppererte med på starten, men fikk en ganske mye høyere tolleranse (eller lyst på mer rus?) etterhvert så da gikk det opp mot 0,7 av gangen. Anbefaller å være veldig forsiktig med dosering. Plutselig står man der med kjeve utenfor hodet og øyne på størrelse med tinntallerkner....
Cannabis, Meskalin, LSD, Sopp, DMT og MDMA, du kan nå de høyder og laver du vil med disse substansene, jeg har syntesert for meg selv de fleste andre rusopplevelser jeg har prøvd med andre stoffer via teknikk og andre substanser.

Mange veier til rom, bare mindre banditter på noen av dem
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Hvorfor slår det rett ned i støvlene? Er det noe farmakologiske grunner bak det..? Og når jeg spør om dèt, hvorfor selger da klassiske stimulanter såpass visstnok godt når rc'er fungerer bedre?
Vis hele sitatet...
Vil tro at det i bunn og grunn er nokså individuelt. Enkelte liker å utforske og finner seg noen favoritter, mens andre vil foretrekke de mer kjente og "trygge" stimulantene, som kokain og metamfetamin, fremfor en RC som mephedrone. Som tidligere nevnt virker de på så og si samme måte ved frigjøringen av nevrotransmittere som dopamin, serotonin og noradrenalin, hvor sistnevnte også har en side-rolle som et hormon.

Her er muligens noe interessant lesning.
Sist endret av Tawon; 13. mai 2012 kl. 02:54.
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Hvorfor slår det rett ned i støvlene? Er det noe farmakologiske grunner bak det..? Og når jeg spør om dèt, hvorfor selger da klassiske stimulanter såpass visstnok godt når rc'er fungerer bedre?
Vis hele sitatet...
Mephedrone rusen slår helt klart alle de klassiske stimulantene.Beste partystoffet noensinne.;Mye bedre enn amf/meth/kokain.
Men det er jævla lett å bli glad.Var ganske hekta på meph en periode.
Sist endret av JayHova; 13. mai 2012 kl. 03:16.
Så på drugs.inc på tv igår. Det var om rc dop. Psykosene du fikk av Mefedron var temmlig heftige. De selger d i head shopper i uk som "badesalt" tror jeg de sa. De sa også at viss en flink kjemiker ville kunne han lage 20 nye rc dop hver dag. Det var en risiko sport å bruke rc dop.

Max
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Mephedrone rusen slår helt klart alle de klassiske stimulantene.Beste partystoffet noensinne.;Mye bedre enn amf/meth/kokain.
Men det er jævla lett å bli glad.Var ganske hekta på meph en periode.
Vis hele sitatet...
Kan si meg enig, fantastisk stimulant!
Det har vært borte fra markedet siden slutten av 2010, kan det se ut som det er på vei inn igjen?
Hvorfor tror du det er på vei inn igjen? blir helt i hundre jeg vett :P
om man bestiller meph og tollen tar det sliter man jo, i og med at det er ulovlig nå. Kontra andre RC'S. MEN det er vel like stor sjanse for at det kommer gjennom som alt det andre.

Er det noen som vet hva straffen er om man blir busta med meph?
Sitat av Dpac Vis innlegg
Hvorfor tror du det er på vei inn igjen?
Vis hele sitatet...
CT705 skriver jo at han fikk tak på noen gram med mephedrone, hadde vært flott om det var på vei inn igjen
Tror ikke det er all verdens og få inn et par gram med mephedrone, blir vel stoppet like ofte som de andre "lovlige" RC'S. Noe som ikke er så ofte. Men med litt værre konsekvenser da, selvfølgelig.
Vurderer og bestille 1 - 2 gram for og sjekke det ut. om det er den samme gamle gode mephedronen :P
Great! Er vel helt umulig a fa tak pa na da trodde Jeg Sku vaere lur a bestille til norge, a fa set sendt til England, men der tok Jeg feil skjonner Jeg. Vi har en krystall form av det haer, som fortsatt er ganske lett a fa tak pa, men den gir ikke euphoria folelsen Sam er hele poenget. Ville heller sammenlignet det me en svakere speed rus, a prisen ligger pa dobbelt av speed! Ma finne no butt a billigere sam jor samme jobben. @%#&$&@ noen ideer?

Sitat av Max_Minus Vis innlegg
Så på drugs.inc på tv igår. Det var om rc dop. Psykosene du fikk av Mefedron var temmlig heftige. De selger d i head shopper i uk som "badesalt" tror jeg de sa. De sa også at viss en flink kjemiker ville kunne han lage 20 nye rc dop hver dag. Det var en risiko sport å bruke rc dop.

Max
Vis hele sitatet...
Det som selges her na er krystallene Jeg snakket om. Hvis du gleder deg til mkat rus, sa kommer du til a bli jaevla skuffa. Rusen er svak a mer som en svak amphetamine rus (uten intensiteten a "trykke" I brystet, a mindre "grinding"). Prisene har gatt opp 3dobbelt a, sa Jeg ser Ingen vits. Far heller speed for halve prisen som varer dobbelt sa lenge a er sterkere
TS: Skulle ikke du bli lege?
Mephedrone er heftigere enn alt annet tror dere det hadde overmannet Kola, amf, X, (kanskje ikke X da, men) hvis det hadde kommet ut på markedet? mye euphoria i m-cat ^^
Sist endret av Dpac; 16. mai 2012 kl. 08:33.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg er helt enig. Det er et utrolig fantastisk dop. Selv om det ikke har vært noe å få tak i på lenge med mindre man bestiller på nett, klarer jeg liksom ikke kalle det et utrolig heftig, men nå tilbakelagt kapittel.
Krystallene er ikke like bra som det andre. Det andre jeg har vært borti er enten pulver som er ok, eller noen små små grønne kuler som er utrolig flotte. Hvis de hadde dukket opp noen slike igjen hadde jeg muligens både dødd selv, eller drept noen avdre.
Må bare igjen få sagt at selv om dette er et fantastisk dop, er det utrolig lite som skal til før hodet tilter helt. Det skjer ikke ofte at hodet smelter helt, men det er utrolig normalt å få en del pussige psykoser etter "langvarig" bruk.
Siden man trenger en ganske stor mengde for å komme helt opp, er det mye bedre og blande ut i vann/brus og drikke det. Slipper man å brenne opp nesa og det funker på en flottere måte. Når jeg startet oppererte jeg med 0,35-0,4g i droppen.
Også skal det også sies at det er en ekstrem kraft som vil ha mer med en gang det starter å gå ut. "Skal bare ta bittelitt mer"- er ikke unormalt. Også angrer du som faen dagen etter.
Sist endret av Tila; 24. mai 2012 kl. 07:51.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Var såvidt borti dette når det var på markede, beste stimulanten jeg har kommet over so far.