Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 965
Vurderer å kjøpe meg ny TV. Tenker på LED TV med cinema 3D. Ønsker ikke å bruke mer enn 8k.

Jeg sitter forøvrig 3.5M fra TVen.

Er det noen som har erfaring med LG sine TVer med cinema 3d. Tenker spesielt på: http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-...cd-tv-47lk950n
Prisen er jo vanvittig lav?


Lg har også en tv med nesten like specs, det som ser ut til å skille de er at denne kan konvertere fra 2 til 3d. er det noen som har TV som kan konvertere fra 2 til 3d? Fungerer det egentlig, eller er det bortkastet å bruke 2000.- ekstra på denne teknologien?
Hva med denne? Vet ikke noe om LG sin support vis det skjer noe. Samsung sin support er glimrende vis noe skjer (egen erfaring) Har hatt LG tideligere og var veldig fornøyd med den oxo. her Lykke til i 3D verdenen

Max
Innestengt
Spelly's Avatar
Trådstarter
Takker for forslag Max. Er det noen som har andre forslag? Er ute etter krystallklart bilde og så god 3D som mulig til under 8000.-.
Sitat av spelley Vis innlegg
er det noen som har TV som kan konvertere fra 2 til 3d? Fungerer det egentlig, eller er det bortkastet å bruke 2000.- ekstra på denne teknologien?
Vis hele sitatet...
Min TV kan gjøre det, men benytter meg aldri av den muligheten. 3D-effekten blir tydelig dårligere, og syntes ikke det på langt nær er verdt det ekstra bryet med å ha på seg brillene. Blir også fort sliten i øynene/lei av 3D etter å ha eid det en stund. Mye mer behagelig å se i 2D, men greit å slenge på en 3D-film i ny og ne.
Innestengt
Spelly's Avatar
Trådstarter
takker for tilbakemelding.
Ër det noe spesielt jeg burde passe på når jeg skal kjøpe 3d tv ?
Annbefaler deg virkelig å stikke til en fysisk butikk og teste ut 3d funksjonen til tvene før dubestemmer deg og kjøper. For forskjellene er store, så er bedre å være sikker enn trist i fremtiden :P
Innestengt
Spelly's Avatar
Trådstarter
Sitat av Srbija Vis innlegg
Annbefaler deg virkelig å stikke til en fysisk butikk og teste ut 3d funksjonen til tvene før dubestemmer deg og kjøper. For forskjellene er store, så er bedre å være sikker enn trist i fremtiden :P
Vis hele sitatet...
Helt enig med deg. Problemet med de butikkene som har varene til utstilling er at de setter på en animert film (som nesten alle TVer kan vise respektabelt). Når jeg skal kjøpe TV skal jeg ikke sitte å se på utstillings filmen hele tiden :P. TVen kommer tross alt til å bli brukt mest til vanlig TV-titting.

Derfor er det egentlig best å høre erfaringer fra andre som har brukt TVen en stund.
Sist endret av Spelly; 21. februar 2012 kl. 16:37.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg henter opp igjen denne tråden selv om det ikke har skjedd så mye i den siste måneden

Jeg ser LG påpeker at kilden må støtte HDMI 1.4 for at TV'er med Cinema3D skal kunne oppskalere fra 2D til 3D, men hva om kilden er ekstern HDD koblet til med USB?