Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1401
Jeg skal handle inn en del datautstyr, men Komplett.no er den eneste som tilbyr frakt med Tollpost/PostNord som jeg har sett..

Jeg bor en plass hvor PostNord-traileren kommer til ICA-butikken som er nesten helt ved huset mitt, mens Posten Norge sin trailer leverer til nærmeste Post-i-butikk som ligger 1 time ifra meg. Derfor foretrekker jeg å bruke Tollpost/PostNord.


Siden Komplett.no er så himla dyrt, så er spørsmålet; Fins det andre nettbutikker som tilbyr Tollpost/PostNord som fraktalternativ..?
Sist endret av Trezpazr; 8. september 2014 kl. 14:30.
Søk etter produktet på prisjakt.no, så får du opp aktuelle nettbutikker. Hvem som leverer må du bare inn og sjekke for hver enkelt.
Sist endret av iznogoud; 8. september 2014 kl. 14:52.
Mpx leverer med Postnord. Men er jo omtrent det samme som Komplett.
Mpx og komplett er i praksis det samme... De har samme lager og i hovedsak samme varer/priser. Komplett sin side er mer fokusert på data etc. Mens mpx er mere "hjemmelektronikk". Selv om priser ofte er like kan man være heldig å finne billigere varer på en av de.