Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 458
Skriver ut en del til tider og vil gjerne ha en god skriver til dette.
Bør jeg velge blekk eller laser?
Budsjett blir nok ca. 1000 - 1500kr

Mitt bruk:
Skriver ut en del når jeg først gjør det, blir en del regninger som skrives ut osv.
Brukes skriveren 1-2 ganger i mnd.
Skriver ut bilder av og til, sjeldent.

Vil gjerne ha en trådløs skriver som verken trenger internettkabel i seg eller USB kabel til maskin.
Design er gjerne en ting jeg også vil se på, da den blir stående ute i rommet hele tiden.

Er det noen som har erfaring med Brother HLL2365DW

Takk
Sist endret av Vod0; 5. september 2014 kl. 01:11.
Skrivere blit gitt bort på finn.no hele tiden, 14 treff rundt om i landet atm.

finn.no søk - skriver - gis bort

Ta en som har billige blekkpatroner på ebay.
Blekk er generelt et dårlig valg, når skriveren brukes så lite.
Velg laser, så har du noe som varer =)
daym, her er en trådløs i drammen: Trådløs Lexmark S605 alt-i-ett-skriver må bort omgående

uten farger tho...

Lexmark S605 alt-i-ett-skriver gis bort fordi den kun skriver ut svart og dermed etter hvert har blitt en kilde til irritasjon som jeg ikke lenger ønsker å ha i livet mitt.

Utskriftskvaliteten er det ingen ting å si på, så lenge man holder seg til svart-hvitt uten fine farger (se illustrasjonsregnbue). I sine glansdager printet den ut både fargebilder i fotokvalitet og bursdagsinnbydelser, men ikke nå lenger.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Turbolego; 5. september 2014 kl. 01:16.