Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 866
Hei!

Sølte kaffe over datamusa (g500) i dag Vet ikke om den gikk til helvette, har spylt den i isopropanol, men scroll-wheelet er enda tungt å snurre på.

Spørsmålet mitt er om noen har en mus å anbefale (helst under 700)?

Takk for svar!
G500
*titegn*
Nordlænning!
SimenGaming's Avatar
Trådstarter
Tenkte på en ny g500, men har ikke tid å vente (trossalt helg), og leter etter noe de har på elkjøp. Beklager at jeg glemte å skrive det i første post.
Sitat av SimenGaming Vis innlegg
Tenkte på en ny g500, men har ikke tid å vente (trossalt helg), og leter etter noe de har på elkjøp. Beklager at jeg glemte å skrive det i første post.
Vis hele sitatet...
Det går bra vettu

Ikke noe å tenke på
Sitat av SimenGaming Vis innlegg
Tenkte på en ny g500, men har ikke tid å vente (trossalt helg), og leter etter noe de har på elkjøp. Beklager at jeg glemte å skrive det i første post.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde i hvertfall gått for enten Qpad Om-75 eller Razer naga om du skal handle på elkjøp (min smak dog, vet ikke hvilke grep du bruker osv )
Jeg vil anbefale Razer Deathadder, har hatt den i noen måneder nå og er VELDIG fornøyd. Iallefall til spill som League of legends og cs
Anbefaler steelseries kana, har hatt den en stund og den er god og holde,billig(300,- på elkjøp) og driveren er dritbra!
Nordlænning!
SimenGaming's Avatar
Trådstarter
Jeg er en palm-person, jeg spiller mest fps, og jeg er ikke den største fan av razer, men alt skal vel prøves!
Jeg kan også anbefale razer deathadder, den er veldig lett, glir lett, og har behagelig/moderne utforming for å hvile pekefinger og langfinger. Den er også mer en fps-mus, da den "bare" har 5 knapper.
Er du er palm-person kan jeg anbefale Razer Diamondback 3G. Vet dog ikke om de selges enda. Har en slik en, men den er noen år gammel.
Sitat av Zetta Vis innlegg
Er du er palm-person kan jeg anbefale Razer Diamondback 3G. Vet dog ikke om de selges enda. Har en slik en, men den er noen år gammel.
Vis hele sitatet...
Har denne og kan skrive under på at det er en fantastisk mus, elsker den, men jeg tror ikke den er å få tak i lenger. Selv er jeg en Claw-person og synes at denne fungerer ypperlig til Claw!
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Roccat Kone [+] er sykt god. Var min trofaste venn i 1 år før jeg badet den i cola..... :/
Nordlænning!
SimenGaming's Avatar
Trådstarter
Ser ut som den overlevde det, selvom den pissa kaffe en god stund etterpå.