Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 497
Hallo,

Igår så mottok jeg pc delene jeg hadde bestilt, og fikk satt den opp iløpet av gårsdagen.

Idag så fant jeg jo ut at det fulgte med AC3 og Borderlands 2 i GTX 670et, noe som var ganske så digg.

Det var to forskjellige koder som skulle skrives inn på nettsiden til GeForce og så skulle man få en ny kode derfra som jeg skulle skrive inn på Ubishop etter jeg hadde gått i checkout.

Jeg åpnet nettsiden som var i linken, altså ubishop, og får en melding om at jeg blir sendt til nettsiden for landet mitt.
Problemet med det er at de hverken selger AC3 eller Borderlands 2 der, og får jo ikke skrivd inn noen kode som helst?

Har det skjedd det samme med noen andre, og er det noen som vet hvordan jeg kommer på den orginale siden?
Proxy? titegn..
Sitat av Julenisse97 Vis innlegg
Proxy? titegn..
Vis hele sitatet...
Mulig å linke noe? Har ingen peiling når det kommer til proxy.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Du brukte denne og denne linken?

Jeg mener å ha gjort det før, og det funket fint her
Sist endret av Fleff; 5. januar 2013 kl. 01:45.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Du brukte denne og denne linken?

Jeg mener å ha gjort det før, og det funket fint her
Vis hele sitatet...
Ja, den jeg brukte. Kommer ikke inn på den nettsiden som jeg skal bli sendt til, kommer en gul trekant i hjørnet med et utropstegn, og får beskjed: We have taken you to the store home page for your country.

Deretter er jeg på framsiden til ubishop norge, og der er det hverken AC3 eller Borderlands 2

Fikk fiksa det med proxy, tråden kan stenges.