Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 865
Vet ikke hvor støyet kommer fra, men det er utrolig irriterende.


Prøvde å ta det opp i så bra kvalitet som mulig.


Takker for alle svar!
Sist endret av Erlnd; 19. april 2011 kl. 00:19.
Støv og dritt i viftene ?
Lurker since -05/04
Nemizz's Avatar
Litt info hadde vært greit, er det støy fra høyttalerne eller viftestøy?
Tøff
Erlnd's Avatar
Trådstarter
Det er vel det jeg lurer på. Mistenker at det er vifta, men er usikker. Hør på det jeg sendte.

Har fjernet alt av støv og dritt. Bør jeg bytte vifte?
Er det stasjonær eller bærbar?
Hvis det er stasjonær så prøv å stopp vifta det gjelder. Det du tok opp var en god suppe av vifter og ikke noe uvanlig lyd da omtrent alle PCer høres sånn ut når du har mic nærme nok.
assa, det høres litt ut som en traktor på avstand
Spøkelser og ånder?
Slå av alt elektronikk (som du tror kan lage støy) du kan finne. Ligger ikke feilen der, må det være noe annet.

EDIT: Om det er elektronikken, så 'støysøk' steg for steg!
Sist endret av Psycedelic; 19. april 2011 kl. 07:31.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Hadde et lignende problem med min bærbare. Høres det omtrent ut som en skurtresker som kjører over en kirkegård? Da er det vifta.
Lurker since -05/04
Nemizz's Avatar
Ok, da antar jeg det er en stasjonær pc, siden du har fjernet støv og dritt.

Når du åpner den skal det ikke være såå utrolig vanskelig og høre hvor lyden kommer fra? Uansett, det kan være et lager som er gåent, og da må du bytte vifta. Skru på pc'n, sett fingeren på vifta så den stopper opp. Prøv alle viftene til lyden er vekk. Kanskje det er flere vifter? Bare og prøve seg frem, det er ikke farlig for noe annet enn fingrene dine!