Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1052
Heisann folks!

Jeg ser etter plasser man kan besøke i Norge (helst østlandet) som er hjemsøkt / overnaturlig eller lignende til en video som skal spilles inn i sommer. Det er ønskelig å overnatte på plassen, men jeg har ikke nok kunnskap om hvor jeg skal lete.
Det trenger ikke å være super hjemsøkt, det er gøy om det bare ser creapy og forlatt ut også.
Vi har budsjett, så det må ikke nødvendigvis være gratis å reise dit.


Plasser jeg allerede har på blokka er:
  • Dalen hotell i Telemark (fullbooket dagene som var ønsket)
  • Lier Mentalsykehus (nedlagt??)
  • Akershus festning
  • Kirkeruiner i Nes / Vormsund
  • Brekkeparken i Skien

Noen som har tips om hvor man kan dra?
Betalt regningene ?
12 4
Lier er jeg ganske sikker på er nedlagt og borte. Nes kirke er bare masse steiner
Sitat av illgotengains Vis innlegg
Lier er jeg ganske sikker på er nedlagt og borte. Nes kirke er bare masse steiner
Vis hele sitatet...
Lier er veldig nedlagt ja Er nok helt borte også den dag i dag.
Midt uti skogen eller en gammel kirkegård, våken på fjerde døgnet.
Hvittingfoss har et nedlagt asylmottak. Times kjøretur fra Oslo.. Jo lenger vekk fra storbyen, jo lettere er det å ta seg inn ubemerket.
Er ikke en hyggelig plass, og innehar det kaoset du ønsker.

Ikke hjemsøkt såvidt jeg kjente...
Sist endret av Majao Gibensis; 7. juli 2023 kl. 00:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ser helst at folk ikke bryter seg inn på det nedlagte asylmottaket i hvittingfoss da det er brak airsoft forening som bruker dette bygget.
Vi begynner å bli litt lei av innbrudd og hærverk her.
Er det noen som har spørsmål om bygget eller ønsker å se inne kan de kontakte meg så sier jeg ifra når vi er der så kan folk komme og spille airsoft eller bare for å se.
Uvedkommende vill bli anmeldt så sant man ikke kommer og sier at man har gjort det og er villig til å komme med og ta en prat med oss.
Mvh
Brak airsoft forening
Luster sanatorium. Happy camping… lol

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Harastølen

Desverre hverken hjemsøkt eller overnaturlig.