Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1409
Hvilke stoffer er det som gir nedtur, tenker i form av kvalme åssån?. Kan du få det av alle stoffer vist du tar nok eller er det bare når de kommer til harde stoffer som kokain og heroin man blir dårlig av i etterkant?
Sist endret av xex; 28. oktober 2019 kl. 17:11.
alt som går opp må komme ned (og motsatt). eneste jeg kan tenke på som gir kvalme på nedtur/når man er tom er alkohol og opiater.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spørs hvem du er også, ikke alle får nedtur på alt. Så må du ta mengde i betraktning, søvn, mat inntak, væske inntak, mange faktorer spiller inn. Men man hører jo f.eks. flere klage på amf nedtur vs. cola nedtur. Men igjen, alt er individuelt, så får å svare deg: kan være alle, kan være ingen, du må nesten erfare selv. Ta en postafen i forkant om du er redd for kvalme.
På mange stoffer har jeg lært at dette med nedturer må du bare legge ifra deg, på sett og vis, etter en hard natt(eller 3) er psyken din sliten, så hvis du sitter og gruer deg til nedtur vil du i mange tilfeller få det. Da du for eksempel er ute på byen på noe oppover dop(Cola, ex, amf etc) husk å få i deg væske, og ikke tenk at bare fordi du har det kjempekos kvelden før, så er det dermed sagt at du er nødt til og ha det jævlig dagen etterpå. Mye av dette er psykisk, osv, men igjen, kvalme er kvalme.

(Skrev dette i veldig påtent speed form, beklager om det er litt rot)
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alt i en viss grad. De kraftige nedturene kommer mest etter kokain, mdma, amfetamin og opiater. Men hasj kan også gi nedtur i form av nedstemthet, irritasjon.

Når det kommer til kvalme spesifikt er alkohol naturligvis vinneren her, men også amfetamin og exstacy etter min erfaring