Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3494
Visa -> Moneybookers -> Pokerstars

Heisann! Jeg er 17 år nå, men klarer ikke vente til jeg er 18 å spille på pokerstars. Jeg har en Moneybookers konto. Der har jeg Visa nettkortet mitt og min adresse vertifisert, men når jeg prøver å overføre pengene, får jeg en error, hvor det står at siden pengene jeg uploada via "upload funds" ikke var for "gambling purposes" så kan jeg ikke sette pengene over til pokerstars. Norske banker aksepterer tydeligvis ikke gambling. Er det noen smartinger som har funnet et smutthull?

Btw! Jeg har lyst til å bruke Moneybookers slik at jeg kan sende pengere jeg eventuelt vinner fra Pokerstars tilbake til Moneybookers. Og dermed skaffe et Moneybookers debit card slik at jeg kan ta pengene direkte ut av minibanken.

- jacwah
Sist endret av jacwah; 20. juni 2011 kl. 19:17.
Når du setter penger inn til Moneybookers så tror jeg at du må velge om pengene skal brukes til gambling eller ei. Velger du nei, så får du ikke overført til gamblingsider.

Du kan imidlertid gå på Narvesen og kjøpte "PaySafeCard". Da får du en kvittering med en kode som du kan bruke på PokerStars. Entropay.com er også ett alternativ - der kan du bruke ordinært VISA.
Om du hadde tatt deg tid til å gjøre bittelitt research, så ville vi sluppet idiottråder laget av idioter.

Gå til nærmeste 7ELEVEN/Narvesen, kjøp UKASH kuponger, velg UKASH som deposit method.
???
Profitt

Du sier du ikke klarer å vente. Er du avhengig før du har begynt? Høres ikke bra ut, men lykke til.
Trådstarter
Takk til caperno.
Hater_mordin du hørtes litt bitter ut, men skal ikke legge meg oppi det. Og som idioten sa, vil jeg overføre pengene til Moneybookers og det går ikke hvis jeg har brukt ukash eller paysafecard. Men det visste kanskje ikke en smarting som deg?
Hvis du overfører penger til moneybookers via bankoverføring (ikke med kredittkort), så kan det beløpet brukes på pokerstars. Dessuten slipper du 1.9% gebyr som det er på kredittkort-innskudd.
Sist endret av gorm; 20. juni 2011 kl. 20:10.
Trådstarter
takk form! hvordan gjør jeg dette da? Må jeg logge meg inn på nettbanken eller noe?
Sitat av jacwah Vis innlegg
takk form! hvordan gjør jeg dette da? Må jeg logge meg inn på nettbanken eller noe?
Vis hele sitatet...
Gå inn på moneybookers, trykk "upload funds" og velg radioboksen merket "bank transfer", så får du betalingsinformasjon.

Så overfører du penger via nettbank. Bruk verdien fra feltet "reference" som girotekst/beskrivelse (ikke KID).
Trådstarter
tusen takk!
Du trenger bare gjøre minsteinnskudd med Moneybookers, så kan du ta ut dine gevinster senere selv om du kjøper slike kort på Narvesen.
Trådstarter
Så jeg kan gjøre første innskud med for eksempel Ukash og deretter cashe ut på min Moneybookers? (selv hvis jeg aldri har brukt Moneybookers kontoen til Pokerstars)
Må først "Registerere" moneybookers kontoen mot Pokerstars, det gjør du med ett minsteinnskudd på type 10 Dollar. DA kan du bruke andre innskuddsmetoder og fortsatt cashe ut til moneybookers kontoen.
Om Pokerstars noen gang slår seg vrang ved cashout fordi de mener at du noen gang har vært under 18 mens du har spilt, så ikke bli overrasket. De kan kreve at du identifiserer deg før utbetaling.
Trådstarter
Åssen type indentifisering snakker vi?
Gyldig legitimasjon opp mot navnet pokerstars-kontoen er registrert på, og/eller mot kontoen du skal ha pengene utbetalt til.

Bare finn ordentlig ut av hvordan du gjør dette før du spiller i vei; litt for kjedelig å dinge en stor turnering og ikke få utbetalt en krone og pokerstarskontoen stengt. For det har skjedd altfor mange ganger før.
Sist endret av httpwhat; 21. juni 2011 kl. 17:54.
Trådstarter
takk skal du ha!
Hadde jeg vært deg - eller for å si det på en annen måte - slik jeg gjorde det, var å registrere kontoen på et eldre familiemedlem (med tillatelse selvsagt), slik at du ihvertfall ikke sliter dagen en stor turneringsseier skal utbetales.

Men om du skal spille mye, jevnt og smått må du samtidig være oppmerksom på at det er et system i Norge som gjør det spesielt vanskelig gjøre pokerspillinga til en lovlig geskjeft. Søk på forumet om du lurer på reglene rundt dette, evt. på donkr-forumet.
Trådstarter
Registrere Pokerstars kontoen eller Moneybookers kontoen på et eldre familiemedlem?
Trådstarter
Takk det funket med tipset ditt gorm! Tjente i underkant av 300 kr i dag, og satser på mer i fremtiden
Men når jeg skal cahse ut, burde jeg endre kontoen og heller oppgi informasjonen til noen som er over 18?
Hvorfor ikke bare spille poker på Norgesautomaten.com ? Funker knall både med Visakort og andre innskuddsaternativer. Har tatt ut over 80 tusen totalt gjennom ca. 1 år der.
Sitat av jacwah Vis innlegg
Takk det funket med tipset ditt gorm! Tjente i underkant av 300 kr i dag, og satser på mer i fremtiden
Men når jeg skal cahse ut, burde jeg endre kontoen og heller oppgi informasjonen til noen som er over 18?
Vis hele sitatet...
Virker ikke endringer på PS-kontoen rett før du skal ta ut penger bare mistenkelig..?
Sitat av jacwah Vis innlegg
Takk det funket med tipset ditt gorm! Tjente i underkant av 300 kr i dag, og satser på mer i fremtiden
Men når jeg skal cahse ut, burde jeg endre kontoen og heller oppgi informasjonen til noen som er over 18?
Vis hele sitatet...
Du kan ikke endre det sånn uten videre. Teknisk umulig. Du må isåfall ta kontakt med PS.
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Hvorfor ikke bare spille poker på Norgesautomaten.com ? Funker knall både med Visakort og andre innskuddsaternativer. Har tatt ut over 80 tusen totalt gjennom ca. 1 år der.
Vis hele sitatet...
Det minste problemet er å få satt inn penger på en poker side, er da langt viktigere ting å rette fokusen mot i valget med å velge en side du er komfertabel å spille på.

Jacwa: Kan jeg spørre hvor mye du har tenkt til å ta ut?
Risikoen for å bli spurt om identifisering er der uansett, og du kan glemme å få pengene dine hvis dem krever ID.
Om du kjenner noen som kan kjøpe dollarene av deg er nok det sikreste for deg, også heller sende pengene via buddy transfer. Råder deg til å ikke prøve å ta dem ut på andre måter om du ikke har "råd" til å tape pengene.
Trådstarter
Virker ikke endringer på PS-kontoen rett før du skal ta ut penger bare mistenkelig..?
Vis hele sitatet...
Jo, du har nok rett i det. Tok ut 13 dollar i dag bare for å dekke beløpet jeg startet med og for å sjekke om det funket og det funket fett! Men hvis jeg for eksempel hadde tatt ut 1000 dollar, ville det vært like problemfritt da? noen med litt peiling og gjerne erfaring?

Må legge på litt til av inlegget på grunn av (ingen endring etter 5 mintutter-regelen)

Om du kjenner noen som kan kjøpe dollarene av deg er nok det sikreste for deg, også heller sende pengene via buddy transfer.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med å kjøpe dollarne? Og hvis de spør om en kopi av mitt førekort, kan jeg ikke rent hypotetisk ta bilde av pappa sitt og endre bilde og fødselsnummeret slik at det stemmer med nåværende informasjon på Pokerstars kontoen? Kan for eksempel bruke photoshop til dette. Men da byr jeg jo meg samtidig ut på en kriminell handling som er langt verre enn å spille poker som mindreårig.
Sist endret av jacwah; 26. juni 2011 kl. 00:17.