Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 945
hei. jeg lurte på om noen vet når Csi season 2, 3 og 4 kommer ut på dvd i norge? jeg har eneren, men har lyst på de andre også. noen som har peiling? fant ikke noe på release.no. på forhånd takk.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
er ikke de ute?
De er i hvertfall ute i utlandet, både Play og Amazon har hatt dem lenge, hvertfall sesong 2 og 3. Hvordan det er i Norge er jeg usikker på.

De har ligget på Piratebay, http://thepiratebay.org/torrents-sea...ch=csi&cat=19, men tror kanskje folk dreit i å seede siden det var snakk om 27 GB per sesong.
Sist endret av SD; 23. januar 2005 kl. 14:40.
Søk på noen sider. f.eks torrentsider.
Tror jeg har sett noen dvd'er der.
Trådstarter
23 0
jeg skulle gjerne hatt de på dvd. derfor jeg lurer. dere vet ikke om noe norske sider man kan bestille fra eller noe? bare det ikke blir for dyrt. jeg har sett at de er ute i andre land. men da syns jeg de burde komme til norge også :P
Sist endret av janern122; 23. januar 2005 kl. 19:53.
Er ikke sikker på norge jeg heller men så sesong 2 og 3(mener jeg så nr 4 også men det er jeg ikke sikker på) i skottland i sommer ferien i fjor
Trådstarter
23 0
noen som veit hvorfor de ikke kommer til norge? det syns jeg var skikkelig deprimerende og leit.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hey, eg har dei tre første sesongene på DVD, eg bestilte dei frå Play.com i England. Betalte vel 160-200 kr pr halve sesong. Kjem litt an på kursen. Dei har også sesong 4,men den er dessverre ikke tilbud på og kan fort bli dyr da toll kjem i tillegg.
Sesong 4 er foreløpig kun på sone 1 (USA) og kommer ikke til sone 2 før en stund. Har selv kjøpt serie 3 fra Play.com. Har bestilt masse fra de, har aldri hatt noe problemer. (Har kjøpt karaokegreie derfra også, kom fort )
Du kan jo godt bestille fra play.com da. Greit nr okk att det tar noen en dager ekstra men du betaler IKKE porto
Merk at du ikke får norsk undertekst med DVD fra Play.com, for meg er ikke dette noe problem, men det er verdt å merke seg. Husk også at verdien ikke bør overstige 200 kroner for da kommer det avgifter på import...