Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1459
Hei.
Siden klokka er over 6, så får jeg ikke sjekka pakka i dag. Men hva vil dette si???

http://bildr.no/thumb/337706.jpeg

Noen som har peil? Hva er utleveringsenhet?
Sist endret av Handyman88; 2. februar 2009 kl. 18:20.
kanskje den har blitt att inn av tollen? tror du får sånn besljed med en kommentar at de har tatt den. så erikke sikkert.
er den fra utlandet? noe ulovlig i den?
Det er et saitek eclipse keyboard, kjøpt fra Gamezone AS i Norge...
Jeg har hatt god erfaring med posten der de sporet opp den spesifikke postmannen som hadde pakken min som var på vei til feil adresse. Han kom å møtte meg på postkontoret og leverte den til meg i hånden!

Poenget er; ring de! Kontorene er nok stengt nå, men de har mye mer info på sine systemer.
Forrige gang jeg fikk den beskjeden så ble pakken min sendt tilbake til avsender.
Foreslår at du ringer postkontoret når det åpner i morgen tidlig!
"Avvik i produksjon" betyr rett og slett at noe ikke er som det skal.
Som nevnt over kan pakken være stoppet i tollen, lagt på feil lastebil, adresse stemmer ikke, osv.
Ring posten og spør dem... 810 00 710

De kan fortelle deg hvilket avvik det er snakk om...
Sist endret av Cikey; 2. februar 2009 kl. 19:19.
Dette har hendt meg flere ganger. Mest sansynlig har pakken din blitt sendt feil sted og de vil sende den videre til deg neste dag.

Den kan også ha stoppet der og ikke blitt sendt videre, men jeg ville satset på det første. Så i værste falle blir pakken din 1-2 dager forsinket.