Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  71 3567
det er lenge siden jeg har skrevet brev. så nå tenkte jeg at jeg skulle ta sjangsen å legge ut å spørre om det er noen som er interresert i å prate over brev.

for at noen skal bli interresert er det vel likesågreit for meg å skrive litt om meg selv, kanskje. jeg er jente, født 11.08.91 (i løvens tegn), på karmøy. kan prate både tull, dypt og fjernt. jeg liker musikk, kunst, yoga, bøker, fotografering, fjernheter og film. netopp begynt med tarot, men det tar litt tid så driver for det meste med det for meg selv.

ja ja. nok med mitt tragiske apeprat og gulrotmas. takk for meg.
Sist endret av miketh; 28. juni 2007 kl. 02:24.
jaG
Produktutvikler
Tror du er på feil forum
brevvenner:O? :S
Som Steeny sier: Tror du er på feil forum

edit: Stor S
Sist endret av redkite; 28. juni 2007 kl. 02:26.
Sitat av Steeny
Tror du er på feil forum
Vis hele sitatet...
Ellers.. Bilde? ^^
Trådstarter
28 0
kanskje galt forum, men en må få lov å prøve?

mvh
elisabeth
jaja! Man kan alltids prøve
Brevskriving er en døende kunst, vil jeg si.
- Lykke til ;-)

Heia elektronikken!
*HoHo*
Slutt å nedverg, cudos for å prøve
Lykke til
Trådstarter
28 0
det å åpne postkassen å se et brev adressert til seg selv, er en fin følelse.

mvh
elisabeth
Sist endret av miketh; 28. juni 2007 kl. 02:35.
jaG
Produktutvikler
Sitat av miketh
det å åpne postkassen å se et brev adressert til seg selv, er en fin følelse.

mvh
elisabeth
Vis hele sitatet...

Enig der! så lenge det ikke er en regning..

Det er en sann glede å få brev.. Savner det.. elr jeg har vel egentlig aldri fått noe spess med brev.. bare regninger osv desverre..
Jeg får Donald Duck i posten

Ikke akkaurat et brev , men nesten
Trådstarter
28 0
regninger kan ikke være noe gøy, nei.
jeg skrev endel brev før, da jeg var yngre. savner det jeg også.
Vel... Så lenge det er håndskrevet med pen løkkeskrift, så er det fint å få brev!
>_<

Men jeg tror "nå tidens mennesker" ikke har så mye fint å skrive i brev lenger.
- På en måte...
Brev er romantisk, men tregt!

Jeg kunne egentlig tenkt meg å skrive brev, dersom det gikk litt fortere, og jeg hadde kunnet løkkeskrift... Og frimerker!
Trådstarter
28 0
tregt kanskje, ja. men til lengre du venter på det, til gladere blir du når du får det.

løkkeskrift ja, det hadde vært en fordel. jeg kan jo løkkeskrift,
men jeg skriver ikke så pent at det gjør noe.
Ja, jeg tror løkkeskrift er en dødende kunst det også...
O.o
Trådstarter
28 0
trist, men sant nok. sist jeg skrev løkkeskrift var vel i syvende klasse. da jeg begynte på ungdomskolen trengte vi ikke det, så da gjorde jeg ikke det imed at det var veldig ''ukult'' i det øyeblikket.
Ja, var derfor jeg også sluttet med løkkeskrift.
Det var mye "kulere" med trykkbokstaver!
(Skulle ønske vi var smartere da vi var yngre)
Trådstarter
28 0
enig gothqueen, enig.
Skrive om løkkeskrift midt på natten??
Wtf?

Jaja, hver sin smak.

Hva med å sende ett brev til en gammel veninne?
En av godjentene dine, som du savner dypt og inderlig.
Tipper du har ca tusen ganger mer å snakke om med henne,
enn med en gjeng svette it-nerder.

For all del, om du ønsker en random brevvenn,
jeg stiller glatt opp.
Tematikken i mine brev vil dog bli frijazz fra sekstitallet,
Jens Bjørneboe, klassisk musikk, øl, quasi-filosofi og kred-rock.
Er du gem?
Trådstarter
28 0
det er så mangt man kan skrive om midt på natten skal jeg si deg.

uansett, de fleste brevene fra mine tidligere år har jeg rotet bort i all flyttingen som familien har gjort de siste årene, så det kan jeg ikke gjøre. disse godjentene mine, som du liker å kalle dem, er langt ifra gode, men værsågod kall de hva du vil for min del.

mvh
elisabeth
Hmm, mekk e-epost så er jeg med:P kuer skriver finere enn meg
La henne være litt kreativ da, dersom hun vil ha NFF venner så la henne ha dem i fred
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Fuck, hvis du først skal være old-school; Hva med å trene opp en gjeng med brevduer som kan fly i shutteltrafikk?? :-D. Brev er så 1734; det er e-post som gjelder nå!
Vi kan bli PM-venner om du er fin.
Enig med Tias, brevduer er gode ting!
Men, stilig med brevvenn da. ^^
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Vi kan være E-brev venner \o/ hurra for teknologi!
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Lykke til med brevideen din, håper du får noen treff. Ikke bry deg om haterne. ;-)

Ellers kan Tias kose seg med implementasjonen av RFC 1149. Få inspirasjon av BLUG.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Haha, veldig bra Gusto. "The bandwidth is limited to the leg length."
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Kan sende deg postkort..

Når jeg drar til nye steder sender jeg alltid postkort til et par stykker. Siden den ene er mormor og den andre er mamma kunne jeg gjerne tenkt meg ny postkortvenn.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Jeg sender brev med min kjære som er på motsatt side av kloden for hele sommeren. Greit nok vi prates via Skype, tekster på MSN eller ringes en gang i blant, men å sitte igjen med noe fysisk som lukter av den andre, som den andre har gjort en liten innsats for at du skal få, er definitivt en bedre følelse.

That being said: Dette betyr ikke at jeg ville byttet ut nFF med brev-nFF!
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Tenk så kult det hadde vært om vi hadde hatt diskusjoner over brev, eller på oppslagstavler i områder. At man kom med en topic, så kunne folk bare fortsatt med og skrive en tekst til dette under tavla. Forum i papirformat
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Jeg støtter tanken. Har selv vært med å ha «post its»-IRC-samtaler over baren, evinnelige mengder moro!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Tits or GTFO?
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
http://careface.nu/dump/OMG-TITS.jpg
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Flatpuppa
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Sitat av Deviné
Jeg støtter tanken. Har selv vært med å ha «post its»-IRC-samtaler over baren, evinnelige mengder moro!
Vis hele sitatet...
Jeg tror dette må testes ut neste gang det blir noen treff altså
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Tias
Haha, veldig bra Gusto. "The bandwidth is limited to the leg length."
Vis hele sitatet...
BLUG sin implementasjon fungerte jo Printe pakker -> surr på due -> send.

Nymotens utgave ville vel vere 1MB RFID-chip, implementert i dua. Send beskjed til RFID-chip, slepp due, les av når den kjem fram.

Litt høg latency for spill som CS og slikt kanskje.

Oh. Ja, halve moroa med blug sin var jo at Alan Cox var der
Forstår ikke helt de personene som driver å sender brev til hverandre nå til dags. Søstera mi for eksempel sitter å snakker med "brevvennen" sin hele dagen på msn og allikevel driver de å sender brev til hverandre.
Trådstarter
28 0
takk gusto.

postkort er flott.

zipp, får jeg meg en brevvenn skal vi ikke bli sittende å prate over nett. jeg er drittlei alt som heter pc, msn, blink, facebook og alt som er, jeg vil ha brev
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Legg ut adresse, postnummer,poststed navn,telefonnummer,bilder, msn adresse så skal jeg videreformidle kontakt
skulle til å si. kunne skrevet brev jeg.. så såg jeg du var ifra rogaland.... blir kort avstand :P
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Her ser du hva som skjer når en jente joiner et forum med masse svette nerder som ikke har runket på en uke
masse svette nerder som ikkje har runket på en uke.. ehm <--- AtXbYeA snakk for deg selv du :P
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Takk du, jeg svetter ikke, det regner konstant i irland, og jeg runket i går
hehehe :P
Så sånn er det
JEg er med å swapper disketter med warez og .nfo filer over snailmail. Trenger nye kontakter.
Trådstarter
28 0
Sitat av sparco
Legg ut adresse, postnummer,poststed navn,telefonnummer,bilder, msn adresse så skal jeg videreformidle kontakt
Vis hele sitatet...
ja såklart legger jeg ut navn og adresse på nett slik at hele verden kan se. dorh! jeg er langt ifra så dum at jeg legger ut slike ting, du. man kan aldri vite hvilke og hvor mange patetiske, desperate, kåte ''svette nerder som ikke har runket på en uke'' det finnes på nett. og jeg er ganske sikker på at det er mer enn nok av dem/dere ute der, no offence. eller egentlig jo.

kom dere ut, ta dere ett par pils, få dere ett ligg og les en god bok.

mvh
elisabeth

Sitat av Iminzilion
skulle til å si. kunne skrevet brev jeg.. så såg jeg du var ifra rogaland.... blir kort avstand :P
Vis hele sitatet...
hvor i rogaland er du fra?
Sist endret av miketh; 29. juni 2007 kl. 04:52.
asl?

Og tjue tegn.
Sitat av miketh
ja såklart legger jeg ut navn og adresse på nett slik at hele verden kan se. dorh! jeg er langt ifra så dum at jeg legger ut slike ting, du. man kan aldri vite hvilke og hvor mange patetiske, desperate, kåte ''svette nerder som ikke har runket på en uke'' det finnes på nett. og jeg er ganske sikker på at det er mer enn nok av dem/dere ute der, no offence. eller egentlig jo.

kom dere ut, ta dere ett par pils, få dere ett ligg og les en god bok.

mvh
elisabeth



hvor i rogaland er du fra?
Vis hele sitatet...
ca Orstad/kverneland/klepp området