Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1167
Jeg er i Amsterdam nå, er tydeligvis helt idiot men har nå kjøpt et grow kit til 55 euro (han i butikken sa jeg kunne ta det med til Norge uten problemer>) Problemet mitt nå er at det står at det er ulovlig over alt. Så spørsmålet mitt er; finnes det en eller annen måte jeg kan få dette med meg hjem, eller må jeg anse slaget som tapt?
Hvis det ikke inneholder sporer er det vel lovlig. Forresten, tollen på flystasjonen er nazi når det kommer fly fra Amsterdam, står der med hund osv. Har du røyket i Amsterdam er det høyst sannsynlig at hunden vil markere og de vil gå igjennom alt og så må du kle deg helt naken mens de krenker deg
Sist endret av Hans Høyhet; 26. november 2023 kl. 12:04.
Det er sporer i det:,)
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Både jeg og venner har fått med oss soppkit i bagasjen fra amster. Det er en gamble på om det er hunder på gardemoen eller ikke, det er oftere det på avganger fra amster enn andre land, men ikke alle hunder er trent i å finne soppsporer heller. Du må enten ta risken eller ikke. Blir du tatt blir det en bot og smekk på fingra men bare å spille dum å si at du visste ikke bedre.

Er det klistremerker på kitet om at det er ulovlig innhold så tar du av dem før avreise
Putt i koffert,spill dum om du blir stoppet.Du får ei lita bot evt om du blir tatt,null stress.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Putt det i baggen, hundene lukter ikke sopp og sporer, så her er du safe, men du kan risikere å bli tatt til kontroll som med alle ganger man flyr
Send det i posten til deg selv, anonymt.
En kryssjekk mot valuttaregisteret fra Toll, så har de nok bevis for en hekt, men blir jo bare bot..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Både jeg og venner har fått med oss soppkit i bagasjen fra amster. Det er en gamble på om det er hunder på gardemoen eller ikke, det er oftere det på avganger fra amster enn andre land, men ikke alle hunder er trent i å finne soppsporer heller. Du må enten ta risken eller ikke. Blir du tatt blir det en bot og smekk på fingra men bare å spille dum å si at du visste ikke bedre.

Er det klistremerker på kitet om at det er ulovlig innhold så tar du av dem før avreise
Vis hele sitatet...
I innsjekket bagasje da regner jeg med?

Oppdatering: da er både jeg og growkitet trygt i Norge takk for svar alle sammen!
Sist endret av a$apshroomy; 28. november 2023 kl. 00:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Har du røyket i Amsterdam er det høyst sannsynlig at hunden vil markere og de vil gå igjennom alt og så må du kle deg helt naken mens de krenker deg
Vis hele sitatet...
Så mye sprøyt du kommer med er ganske imponerende.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Pakk det om. I teorien burde en ikke lufttett pol pose gjøre jobben eller legg det troverdig matemballasje

Det er ikke lurt å krysse grensen med sånt

Toskene i Halden 2021 har ødelagt for alle i Norge med det de gjorde
De skulle være banket til de ikke kunne snakke
Sist endret av meaculpaUIO; 28. november 2023 kl. 18:10.