Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 891
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lang historie kort. For 5 år siden handlet jeg noe bra amfetamin men nederst i posen var det alltid mye “speedvatn” helt gjennonsiktig og utrolig potent hvis man drakk dette. For å kunne oppbevare lengre eller for å kunne droppe det spedde jeg det ut med maismel.
Da kunne jeg enkelt putte i piller og svelge dette.


Har ikke brukt amf på noen år men fant denne boksen som jeg har oppbevart dette i, og alt er fortsatt veldig fuktig.

Hvorfor har ikke dette muglet enda? Ingen liv som tåler bo i slike kjemikalier?
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis det var aceton, noe som er ett vanlig flytende stoff å finne i amfetamin så trekker jo det til seg vann faktisk, så det kan hende den ligger å samler opp kondensen på ett vis, og ja, amfetamin er ett veldig stabilt stoff. Det kan ligge i evigheter, selv i ikke-optimale forhold, som det du beskriver. Kanskje den er blandet med noe annet som er hygroskopisk også, at flere ting i speeden trekker til seg fuktighet.

Men.. maismel? Godt du ikke skulle selge greiene, for det hadde vært ubrukelig for alle andre enn folk som skulle droppet det vil jeg tro. Hvis noen andre leser dette; for guds skyld ikke finn på å bruke maismel i speeden. Det beste man kan bruke er druesukker.


Du skal heller ikke se bort i fra at løsemidler gjør en del av jobben med å holde mygl borte, men selv om man ikke kan se noe så betyr det ikke at andre vekster eller bakterier har dannet seg i greiene.


Jeg ville vurdert en acetonvask på hele greiene(hvis det er en voksen mengde iallfall), om ikke for annet enn å fjerne unødig dødvekt, så i det minste for å gjøre forholdene litt mer optimale for videre lagring. Beskrivelsen din høres ikke ut som noe jeg hadde putta i meg før det hadde fått gått gjennom en acetonvask, eller kanskje til og med en A/B-ekstraksjon.
En aceton vask alene, etterfulgt av en filtrering gjennom Sterifilt filtrene(koster noen kroner per stykk) ville gitt deg ett nesten helt bakteriefritt produkt, og det ville mulig vært ganske bra styrke på det også når du tørket det til pulver igjen etterfiltreringen gjennom Sterifilteret.