Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1394
Har hatt lyst til å røyke i botaniske hage lenge men har aldri fått gjort det. Men lurer på hvor mye sikkerheten bryr seg om man ikke forstyrrer noen?
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyk før du går inn så er det iallfall ingen som forstyrres, så du kan jo vurdere det?
Sikkerheten? Er ikke vanlig at politiet eller vektere befinner seg der. Bare gartnere som jobber der.
Det er jo digre områder å ta av. Setter du deg på en av de store gressplenene der og tar livert med ro og ikke forstyrrer noen så kan jeg aldri tenke meg at noen gidder å bry seg.
Når jeg røyket selv så hadde jeg ikke hatt noen betenkeligheter med å gjøre det.
Litt kaldt akkurat nå da, hehe
Vektere går igjennom tidvis. I verste fall vil du nok bli bedt om å slukke jointen å gå din vei.

Jeg røyker i botanisk hage og har aldri hatt problemer med det. Prøver å finne en avsidesliggende benk eller traske langs stien på undersiden i en "runde." Verken vektere eller forbipasserende har noensinne hatt innvendinger. Bare bruk hodet litt og ikke light opp blandt en haug med barnefamilier så går det nok bra.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av supranaut Vis innlegg
Vektere går igjennom tidvis. I verste fall vil du nok bli bedt om å slukke jointen å gå din vei.

Jeg røyker i botanisk hage og har aldri hatt problemer med det. Prøver å finne en avsidesliggende benk eller traske langs stien på undersiden i en "runde." Verken vektere eller forbipasserende har noensinne hatt innvendinger. Bare bruk hodet litt og ikke light opp blandt en haug med barnefamilier så går det nok bra.
Vis hele sitatet...
Botanisk hage er et kvinne dominert område. Liker du å fyre opp der for å roe nervene før du sjekker dem opp?
Jeg hadde aldri i livet ødelagt verken den personlige rusen min eller den fantastiske stemningen i botanisk hage ved å prøve å sjekke noen opp sånn, tvert imot har jeg gått forbi så mange vakre mennesker at det gjør vondt i hjertet mitt, som i tillegg også fyrer sitt eget rundt hjørnet fra alle som maler og tegner og skriver på gresset, som jeg heller ikke plager. Men det er spennende fantasier du har om meg, da.

Og for øvrig er "kvinne dominert område" et tåpelig uttrykk
Sist endret av supranaut; 27. november 2023 kl. 22:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.