Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2314
Jeg spør da jeg har holdt på som kroppsbygger i snart to år nå, riktignok en kroppsbygger med lite suksess, men, likevel, jeg løfter vekter 3 ganger i uka på treningssenter ... I tillegg programmerer jeg, noe som krever høy konsentrasjon og alt jeg har av kognitive evner

jeg tenker at det kan vel umulig påvirke motivasjonen eller kognisjonen min om jeg røyker 1-2 ganger i uka? eller?

Jeg har vært nykter så lenge nå at jeg det kribler etter noe å røyke på, men samtidig vil jeg ikke at dette skal påvirke treningen min.

Jeg har aldri hatt stort forbruk av hasj eller problemer med avhengighet til det, har alltid vært helgerøyker. Det var en periode da jeg røkte nesten daglig, men syntes jeg ble så tåkete i hodet av det, at det var ikke noe særlig.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg klarer ikke å kombinere det
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei.

Røyke 2 ganger i uka ble bare surr, kjøpte jeg en femmer eller tier ble den røyka daglig og å gå ut å kjøpe ett gram bare for å holde det til en og en dag så røyka jeg resten av grammet dagen etter og fiksa nytt til dag tre. Er ikke lenge jeg har klart å holde røykinga til bare et par ganger i uka, det sklir jævlig fort over i daglig røyking og da er det lett mere fristende å skippe treninga en dag det er kaldt, og en dag til jeg har munchies og vil unne meg noe digg mat hjemme.. og en dag til fordi når jeg ikke trente i går er det vel ikke sååå ille å ikke trene i dag heller liksom..Den greia der

Tar du treninga seriøst så dropp å røyke hasj
Jeg har røyka daglig og trent opptil 6 dager i uka uten at det har påvirka i negativ retning. Sover endel bedre og føler jeg restituerer bedre. Men for noen så blir røykinga altoppslukende og trening kommer i andre rekke.
Royk etter du har gjort alt fprnuftig for dagen..
Sitat av Supperman Vis innlegg
Royk etter du har gjort alt fprnuftig for dagen..
Vis hele sitatet...
Riktig, kan legge til at jeg røyka ikke før trening da hadde nok pipa fått en annen lyd.
Trent i 13 år, røyka i 7 år. 187cm/96kg/<12% kroppsfett

Så lenge du spiser nok mat, og har disiplin til å trene, så gjør det ingenting for framgangen at man røyker litt.
Sist endret av IneartheDx; 11. november 2023 kl. 17:35.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg jobber i lederstilling. Røyker hver kveld etter jobb, jobber stort sett 8-12 timer på hverdagen med mye aktivitet fysisk på jobb på byggeplassen. Så en røyk når jeg kommer hjem. Sove, trene, jobb, repeat. Funker fint for meg. Ser ingen effekter på kroppen annet enn munchies på kvelden selvsagt. Men røyker ikke på dagen. D
Der der er vilje er det vei!
Har gått ned 35kg siden jeg startet å røyke for litt over ett år siden.
Jeg synes det går helt fint. Trener selv 5-7 ganger i uken etter jobb og studier. Unner meg en j eller en bong nesten hver kveld sammen med litt god og næringsrik mat. Synes det blir enklere å få i seg nok proteiner med litt ekstra munchies på kveldene, samt at jeg sover bedre
▼ ... over en uke senere ... ▼
Selvfølgelig er det mulig å kombinere, men det krever viljestyrke (Som alt mulig annet her i verden).
Trener 5-6 ganger i uken, og bruker cannabis på kvelden for å sove. Gjør meg den tjenesten å ikke handle inn søtsaker.
Før når jeg røykte var jeg skikkelig flink till å trene. Var digg å høre høy musikk å være fysisk og stein.
Nå har livet mitt blitt så alvorlig og ambisiøst at jeg bare orker å trene en gang i uka. Tror jeg må roe litt ned altså.
Ja, når jeg ikke røyker rett etter jobb men har til vane å heller røyke når dagen er helt over og kvelden er godt i gang. Røyker jeg ofte så er det bare å drite i å trene regelmessig, kan få periodevis motivasjon som går over altfor fort
Sist endret av skrpappa; 24. november 2023 kl. 13:57.
Hva tenker folk her inne om «hvordan være en så sunn stoner som mulig»? Altså røyke oftere enn de fleste, men fortsatt ha en bra livsstil osv, og ha en sunn kropp og sunt hode
Har tenkt mye på dette i det siste, for meg føler jeg det er å røyke jonisher med lite hasj oppi (ikke bli ordentlig fjern/skækk hver gang man røyker) og putte så lite tobakk som mulig. Og aller helst, bruke bongen og putte oppi enda mindre hasj og selvfølgelig null tobakk
Anonym bruker
"Klein Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med selvdisiplin er røykings en ekstremt fin belønning etter en treningøkt. Det er så sykt deilig og forsterke endorfinene fra trening med et godt trekk. Men viktig og være disiplinert her, for røyker før man har trent er det en veldig stor sjanse for at det ikke blir trening..
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg pleide i mangs år å ta en PWO joint før trening og trente 5 ganger i uken
For min del er det umulig.