Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4506
Etter at jeg flyttet, selv om nettet er bedre, tar det flere timer og laste ned spill på ps4 store. Alt annet går kjapt

Noen som vet løsningen til dette?
Google litt, men har svært lite internett kompetanse så vil ikke gå innpå routeren og endre på ting
Hvor raskt nett har du? Mål på f.eks. speedtest.net
Når du vet det prøver du å laste ned et spill på PS4. Ta (tiden det tok å laste ned) / (Hvor stor fila var). Hvis dette stykket er omtrent det samme som det speedtest.net sier du skal ha, er alt i orden.
Det er et kjent problem, og noen sier at det går betraktelig raskere om du har maskinen i hvilemodus og den laster ned i bakgrunnen. Hjelper og på å midlertidig stoppe og starte nedlastingen igjen.
For meg hjalp det veldig å endre DNS til Google DNS (8.8.8.8 og 8.8.4.4).
Prøvd å koble deg til med kabel?
▼ ... noen uker senere ... ▼
raskt og enkelt triks sommest sannsynlig hjelper, endre MTU instillingen fra 1500 til 1473.

https://www.youtube.com/watch?v=mTnf-pSHMPk
Sist endret av Zaloz; 17. desember 2015 kl. 05:31.
Det som har funket for meg 9 av 10 ganger er og trykke pause på nedlastningen også start igjen helt til den viser en lavere tid.

På denne måten har jeg fått den blandt annet ifra 18 og ned til 2 timer.