Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 714
Skal kjøre i 20timer og tenkte det hadde vært digg med noen filmer. Det er unødvendig å se på filmer som tar 1gig på mobilen, så jeg lurte på om dere vet om en løsning på dette.
Streaming.

Vurderte du ikke en mobil som støtter minnekort?
Sist endret av Mkvarner; 19. juli 2012 kl. 18:27.
hvordan fungerer det?
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Last ned og installer gratisprogramvaren handbrake. Der kan du lett konverte til iPhone-optimalisert format. Du kan bestemme det meste selv hvis du også vil gå ned i kvalitet ytterligere.

Hvis du f.eks heller vil bruke filformatet .mkv for x264, kan du bruke en app som f.eks GoodPlayer til å spille av filmene med. GoodPlayer spiller det meste etter min erfaring. Til og med .flv støtter den.
Sitat av TurboAciid Vis innlegg
Last ned og installer gratisprogramvaren handbrake. Der kan du lett konverte til iPhone-optimalisert format. Du kan bestemme det meste selv hvis du også vil gå ned i kvalitet ytterligere.

Hvis du f.eks heller vil bruke filformatet .mkv for x264, kan du bruke en app som f.eks GoodPlayer til å spille av filmene med. GoodPlayer spiller det meste etter min erfaring. Til og med .flv støtter den.
Vis hele sitatet...
Jeg er også godt fornøyd med GoodPlayer. Bruker den til å se serier i xvid og legger da inn en sesong om gangen ca. Den er vel verd de 21(?) kr.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Siden GoodPlayer ble nevnt ovenfor:

Jeg hjalp til med og oversette denne appen (Magnussen, norwegian localization)

Uansett, den funker perfekt på 99% av alle filer jeg har kastet på den, den eneste som ikke funker er en full hd bluray rip med undertekster.

Den likte den ikke, men det var dog en fil på 19gb....