Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 580
Er det noen i dette forumet som har peiling på en god privatserver som er stabil og er testet ut.
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
Hva mener du? En å spille på, eller å sette opp selv?
Vis du tenker på private, gratis wow servere er denne listen fin:

http://www.xtremetop100.com/world-of-warcraft

Står kort om hva serveren går ut på eller du kan klikke deg inn på hver nettside.
Trådstarter
7 0
En og spille på, helst i form av lang tid fremover!

Jeg har da tuklet med dette veldig lenge, og selvfølgelig har jeg søkt på privatservers wow på google, og da kommer den siden opp. Men jeg leiter etter en som er BRA, der alle de på listen er dårlige.
Vel, jeg spilte selv på www.molten-wow.com og www.wow-one.com selv.

Syns disse var meget gøy å spille på, hvor wow-one har en av de beste vanilla serveren jeg noen gang har prøvd.
Hvis du syns at de privatserverene på toppen på den nettsiden er dårlig, så veit jeg ikke hva du legger i ordet bra.
INGEN privat servere er BRA hvis du mener at de top serverene er dårlige.

Du får INGEN privat server som da er så bra at du tror du spiller på Blizzard sine servere...
Trådstarter
7 0
Skal teste wow-one

Jeg tipper bare at det er en eller annen ubergeek som har en ufattelig bra privatserver en plass, men er lite info om den, men hva vet jeg
Wow-one er ganske så bra til å være vanilla wow