Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 883
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I det siste har jeg slitt mye med at når jeg først får blodsvar så strømmer det inn, også når jeg skal trykke det inn så står det bom fast. Har tømt sprøyta i glasset igjen for å se, og ser ut til at det er en del blodklotter eller hva jeg skal kalle det. Noen som vet hva det kommer av eller hvordan jeg kan forhindre det? Jævlig kjipt når jeg har dårlig med årer og bruker evig tid på å få svar, bare for å så ikke klare å trykke dritten inn

Går på buvidal og antibiotika (tetracyclin) om det er relevant?
Fuck Mr. Plod!
Hvorfor er det så viktig å skyte?
Du virker fersk.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Hvorfor er det så viktig å skyte?
Du virker fersk.
Vis hele sitatet...

Det er ikke til å stikke under en stol at sprøyta virkelig leverer når det kommer til å justere volumknappen på de vonde og triste følelsene blant annet.
Du kan ha den værste dagen i ditt liv, men så snart stempelet i pumpa treffer bunnen så er det glemt.

Det blir til slutt ett så innøvd mønster at alle virkelige problemene man hadde ikke lenger eksister, det eneste problemet er om det er tomt for kanyler, eller stoff. Eller årer.


Alle vet det er dårlig. Alle vet det er svært risikofylt, du kan døyve deg bort i fra virkeligheten, men du kan aldri unnslippe den.

Muligheten for å kunne justere hvordan du føler deg på kun noen sekunder er en svært mektig ferdighet. Å gå fra å føle seg som en døende 90-åring, til å føle seg frisk og euforisk på bare ett halvt øyeblikk. Det er mektig. Som å gå rundt med en forbudt knapp man alltid kan trykke på for å endre hvordan man har det. Har man først trykket på den en gang så ender man som oftest opp med å trykke videre og.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Hvorfor er det så viktig å skyte?
Du virker fersk.
Vis hele sitatet...
Og du er ikke fersk? Har man først fått seg sitteklipper så er det ikke det samme med manuell rullende gressklipper man dytter selv lenger
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Hvorfor er det så viktig å skyte?
Du virker fersk.
Vis hele sitatet...
Jeg går i LAR-behandling og du tror jeg er "fersk"? Er vel lite relevant hvor lenge jeg har holdt på uansett, har man først blitt avhengig av sprøyta så stopper man ikke før man blir rusfri. Det er min erfaring i hvert fall.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Det er ikke til å stikke under en stol at sprøyta virkelig leverer når det kommer til å justere volumknappen på de vonde og triste følelsene blant annet.
Du kan ha den værste dagen i ditt liv, men så snart stempelet i pumpa treffer bunnen så er det glemt.

Det blir til slutt ett så innøvd mønster at alle virkelige problemene man hadde ikke lenger eksister, det eneste problemet er om det er tomt for kanyler, eller stoff. Eller årer.


Alle vet det er dårlig. Alle vet det er svært risikofylt, du kan døyve deg bort i fra virkeligheten, men du kan aldri unnslippe den.

Muligheten for å kunne justere hvordan du føler deg på kun noen sekunder er en svært mektig ferdighet. Å gå fra å føle seg som en døende 90-åring, til å føle seg frisk og euforisk på bare ett halvt øyeblikk. Det er mektig. Som å gå rundt med en forbudt knapp man alltid kan trykke på for å endre hvordan man har det. Har man først trykket på den en gang så ender man som oftest opp med å trykke videre og.
Vis hele sitatet...
Kunne ikke forklart det bedre selv. Sprøyta har både reddet og ødelagt meg. Det er kompliserte greier.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kunne ikke forklart det bedre selv. Sprøyta har både reddet og ødelagt meg. Det er kompliserte greier.
Vis hele sitatet...
Er det sprøyta eller rusmiddlet?

Har skutt noen ganger men synes ikke det endrer den psykoaktive effekten i det hele tatt. Det kicker fortere og hardere, men varer mye mye kortere. Du trenger kanskje en mindre dose. Heroin med sprøyta gjør meg bare rusa 3-4timer, mens sniffer jeg 50% og spiser 50% av heroinen så er jeg friskemeldt i 8-12timer. Skjønner appellen, men sprøyter er ikke så digg at det er verdt sekundær skadene som kan skje.

Husker når jeg fikk en feit abcess i rompa etter litt uflaks med steroider. Kirurgene måtte fjerne masse muskler og jeg ble dau sjuk. Hver gang jeg har skutt så angster jeg de neste dagene over infeksjonen, sepsisen og merkene etterpå at det ødelegger hele opplegget.