Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 392
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei freaks Har seg nå at jeg har en maispipe som jeg tenkte og ta et par bowls ut av nå. Men jeg har ikkenoe filter blir dette et problem?
Sølvpapir som du stikker hull i med nål funker til nød.
Vi pleide å svi av en piperenser, og snurre den sammen til en spiral.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tror dere det funker og stappe tobakk i enden for at hasjen ikke kommer nedi?
de er laget for å røyke tobakk uten noe rist\filter så det funker å stappe en klype tobakk halv-hard nedi "bowlen" og legge saker oppå der igjen, men det bør være relativt fersk rulletobakk, ikke fra sigaretter eller så kommer du til å dra med masse småbiter når du inhalerer. Det ofte går an å plukke ut ei rist fra krana i vasken, men vannet kommer til å renne rart etter du fjerner den.
Sist endret av Bothrops; 29. november 2023 kl. 00:30.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruk tobakk i bunnen så går dette bra. Ikke lad opp store trekk ellers kommer du til å fyre «bunntobakken» også, det er aldri gøy.

Veldig små steiner funker som rist også(5 veldig små er bedre enn en liten stein), da slipper du å legge bunntobakk i, men jeg syntes det er bedre med.

Protip: kjøp rister, beste investeringen man kan gjøre nå det kommer til økonomien, man sparer mye hasj av å røyke jevne og fine trekk, det der klumpete greiene noen mekker og røyker på helt ubrukelige bonger er bare totalt tragisk. Det er så dårlig st man like gjerne kan la være. ,