Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 857
Anonym bruker
"Leken Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.

Jeg har vært sporadisk bruker av amfetamin i noen år. i det siste. Si kanskje siden i sommer, har jeg begynt å få vondt i armhulen når jeg har vært våken en stund.

Googlet litt forsiktig, og fikk selvsagt treff på kreft med en gang.
Lite trivelig.

Noen andre som har opplevd denne bivirkningen?
Kan det være så enkelt som at kroppen blir eldre, og at den blir mer følsom etter sporadisk strøm av kjemikalier, bindemidler og annet bøff?
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det på begge sider?
Anonym bruker
"Leken Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er betydelig mest på armen til hånden som tar seg av finmotorikken.
Mest sannsynlig muskelspenninger. Søk opp yoga stretch på youtube også gjør du dette daglig i noen uker fremover. Trenger ikke ta mer enn 10 minutter. Ikke nok med at problemet mest sannsynlig forsvinner, du kommer til å føle deg 100 ganger bedre generelt. Skulderen er vel også det stedet det lettest samler seg slike spenninger.

Jeg anbefaler egentlig dette til absolutt alle uavhengig om de har noen vondter eller ikke.
Sist endret av Lykkeleeten; 28. november 2023 kl. 06:15.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei.

Jeg har vært sporadisk bruker av amfetamin i noen år. i det siste. Si kanskje siden i sommer, har jeg begynt å få vondt i armhulen når jeg har vært våken en stund.

Googlet litt forsiktig, og fikk selvsagt treff på kreft med en gang.
Lite trivelig.

Noen andre som har opplevd denne bivirkningen?
Kan det være så enkelt som at kroppen blir eldre, og at den blir mer følsom etter sporadisk strøm av kjemikalier, bindemidler og annet bøff?
Vis hele sitatet...

kjemikalier: Nei
bindemidler: Nei
annet bøff: nei


Armhulen er blant de mest følsommme områdene på kroppen, kan være simpel stølhet etter trenning, kanskjer trener du ikke men musklene spenner seg når du tar amfetamin, ufarlig, spenningene altså, som viss man sitter litt for lenge i samme positur og plutselig kjennes det ut som at man har dratt på seg en alvorlig ryggskade, men det forsvinner med en gang, i tilleg tørker speeden ut huden din konstant, altså lettere og få sår, blåmerker, osv, igjen, ufarlig, husk og hold kroppen hydrert, rør litt på deg no og da, hvor mange døgn det har gått har ikke så mye og si, er ikke meningen å ta speed på en helg, døgn 3 for eksempel aktiverer flere booster i hjernen og i kroppen, men hey, nå babler jeg avgårde og har glemt av poenget mitt,

er på en veldig digg speed-tenning atm, men jeg sier aldri noe med mindre jeg er sikker, baserer ikke dette på kun min erfaring(noen tror erfaring trumfer alt alene) men like mye det faktuelle, speed er kjemi, menneskeskapt, enkelte ting er veldig simpelt noen ganger, som 1+1, kan hende armhulen din bare er litt tynn hud som tørker ut, derfor gjør det vondt, du kan eventuelt også innføre fuktighetskrem(gjerne spenol) kan hende det hjelper, det skader iværtfall ikke,

hart du kun vondt i armhulen men føler deg helt fin ellers så er du nok mest sannsynlig helt frisk, er det noe mer alvorlig burde dette også oppstå når du er edru.

elektrisk.




"Såklart e æ påtent, koffor skull æ ellers vær våken?!"