Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1093
Stemmer det at det sitter 2-4 dager i urinen, etter en eller noen få gangers bruk? Når jeg googler det kommer det liksom opp 7 dager. Men 7 dager kan jo ikke være riktig uansett hvor mye man har tatt?
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Maksimal påvisningstid i urin er 7 dager.

Kilde: https://oslo-universitetssykehus.no/...0og%20svar.pdf


Men i praksis høres 2-4 dager mer riktig ut etter min erfaring. Halveringstid for amfetamin er 8-30 timer og er avhengig av pH i urin. Så det kan være ute etter under 2 døgn, eller sitte i lengre, avhengig av forskjellige faktorer som jeg ikke egentlig forstår men det dreier seg om pH i urin, metabolisme osv. Jeg hadde glatt tatt en pissings 4-5 dager etter siste inntak av amf og følt meg trygg.
Halveringstiden varierer men du må regne med 10 timer+. Avhengig av alt slags mulige faktorer så vil det kunne spores i urinen i noen få dager, særlig etter engangs bruk.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Sammen Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brukte og innta tenning mellom prøvene og til minimum 3 dager før pissing og det ble aldri positiv av det.
Mye som kan spille inn og det trenger ikke være det samme til deg eller til naboen som meg.