Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1945
hei lurte på om noen ville bli med på min steam gruppe til Unturned
på gruppa skal vi spille sammen og samarbeide på Unturned og ha det gøy.

LINK:http://steamcommunity.com/groups/UGhosts

hvis noen vil bli med skal jeg kjøre min server eller skal vi bli med på en 24/7 server
Sist endret av minateo; 15. september 2016 kl. 20:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg blir kanskje med i helgen, har hatt Unturned i steam biblioteket i nærmere 2 år nå, så jeg lurer på hvor mange forbedringer som har skjedd i mellomtiden.
Er det et bygge/crafte system tilgjengelig pr dags dato? Hvis ikke blir det litt for lite variert med bare PvE og samling av ressurser.
er litt usikker på hva som er nytt. begynte å spille det for en liten stund sider. men du kan crafte og bygge.med det jeg vet er at det har kommet masse nytt siden 2 år
Er det sjanse for at du kan sette opp en server sånn at jeg kan se litt rundt? Husker ikke mye av spillet, du har vel port forwardet? Eller er ikke det nødvendig lengre?
ja jeg kan sette opp en server og jeg har port forward

når skal jeg sette opp en server?

mener du at jeg skal sette opp en server som er pve eller pvp?

og hvis det pve er det bare vi to som skal spille på den?
Sist endret av minateo; 16. september 2016 kl. 16:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Okey, bra!
Skal prøve å få noen venner med, vi skal på lan i helgen så jeg kommer til å spille litt forskjellig, ville vært kult å spille litt Unturned og
Sett opp PvE sånn at vi alle kan chille og lære oss ting siden ingen jeg kjenner hadde hørt om spillet :P
så skal jeg sende deg navnet og passordet til serveren på privat melding

eller skal det ikke være noe passord?
Sist endret av minateo; 16. september 2016 kl. 18:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jada, send det så diskuterer med noen kompiser. En venn av meg Kjartan er litt av en zombie-fanatiker så tror han kommer til å like det godt.
serveren er oppe så hvis du vil bli med er det bare det