Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2352
Skal konvertere fra XboxOne til PS4 siden kompisene mine kjøpte feil.
Kontrollene liker jeg ikke,venstre tommlestikke er mye mer behagelig om den er høyere, så kjøper Hori Pad 4,denne er kablet men virker som en knall kontroll for en rimelig penge.
Det jeg egentlig lurer på er om det er noe moro eller nyttig man kan gjøre med maskinen..? Fant en usb vifte man kobler på baksiden,dette er nok ikke så dumt, samt å kjøpe en rå folie. Kan man laste ned apper, strømme film fra Mac/AppleTv, laste ned torrents fra mac og se gjennom PS4?
Kjøpte selv Hori Pad ettersom jeg gikk fra X360 til PS4 og ikke kunne fordra Dualshock 4 kontrolleren, eneste minus med den er at R2 og L2 er knapper og ikke triggere. AppleTV/ mac streaming vet jeg desverre ingenting om, men du kan bruke USB Pinne til og se film/ høre musikk (Jeg er usikker på hvilke format den støtter) Det er også mulighet for og laste ned diverse apper som Netflix, HBO, spotify etc.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Kan forresten bruke xbox controller på ps4, men krever at du har en slik her; http://cronusmax.com/
Dualshock 4 kontrolleren er søppel uansett om du er xbox, ps eller pc fan.
Den tåler ingen verdens ting!
Har hatt 5 kontroller siden jeg kjøpte den og alle har det skjedd feil med.
For det meste L2 & R2 fjærene som ikke tåler mye trykking og dermed blir svake så knappene blir stuck.
Også er det veldig mye left thumbstick som slutter å reagere og som kun reagerer som den skal på 1 lite punkt, holdes den ikke i den retningen så funker den heller ikke.

Så håper virkelig det finnes noe der ute som kan gjøre at jeg heller kan bruke mine 4 år gamle xbox kontrollere som faktisk tåler juling <3
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Også er det veldig mye left thumbstick som slutter å reagere og som kun reagerer som den skal på 1 lite punkt, holdes den ikke i den retningen så funker den heller ikke.
Vis hele sitatet...
Dette problemet har jeg også hatt med 2 av mine Dual Shocks. Det jeg gjorde var at den ene leverte jeg inn til Elkjøp med kvittering 3 mnd etter at jeg hadde kjøpt den, mens den andre sendte jeg inn til Sony og fikk en erstatnings-kontroller. Om jeg husker helt riktig så dekket Sony frakt og hele pakka.
Mine DS4 har ikke gitt tegn på å gå ut på dato enda, og jeg har hatt dem i et par år. DS4 passer utmerket i hånda mi, men nå har jeg mindre enn gjennomsnittlig store hender
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Dualshock 4 kontrolleren er søppel uansett om du er xbox, ps eller pc fan.
Den tåler ingen verdens ting!
Har hatt 5 kontroller siden jeg kjøpte den og alle har det skjedd feil med.
For det meste L2 & R2 fjærene som ikke tåler mye trykking og dermed blir svake så knappene blir stuck.
Også er det veldig mye left thumbstick som slutter å reagere og som kun reagerer som den skal på 1 lite punkt, holdes den ikke i den retningen så funker den heller ikke.
Vis hele sitatet...
Snodig siden jeg har hatt mine siden ps4 kom ut.. og de virker fortsatt.. ellers så er det minst 12 måneders garanti på de.. så med mindre du har brukt de som ett sexleketøy så får du ny hvis det er noe problemer..
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Snodig siden jeg har hatt mine siden ps4 kom ut.. og de virker fortsatt.. ellers så er det minst 12 måneders garanti på de.. så med mindre du har brukt de som ett sexleketøy så får du ny hvis det er noe problemer..
Vis hele sitatet...
Prøvde å bytte de inn men fikk som svar at det ikke gikk siden varen var ødelagt og de ikke dekket de skadene siden omfanget vistnok ''ikke er stort nok''