Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1596
Hei. Jeg har en video jeg gjerne skulle ha lastet ned fra Youtube. Videoen er lastet opp av meg, men er blokkert de fleste steder (over 200 land, men ikke i Norge) på grunn av bruk av sanger jeg ikke har copyright på.

Videoen vises ikke lenger under mine opplastinger, men jeg får fortsatt tilgang til den via en direktelenke. Det er heller ikke noe problem å spille den av i Norge tydelig vis, både video og lyd fungerer fint.

Jeg har prøvd de fleste youtube-download-sider på nettet, men alle sier at videon enten er fjernet eller blokkert. Jeg regner med at den da er blokkert i USA, og i de andre store landene slike nedlastingssider holder til i.

Har noen av dere vært borti denne problemstillingen før?
Forsøkt med addons/plugins til nettleseren?

Hvis du deler linken kan jeg teste de har jeg installert.
Sist endret av mentalmelt; 4. januar 2016 kl. 00:40.
Sjekk om du ikke har en copyright claim på sangen din du må løse først. Det er godt mulig du bare må svare på en claim i Content ID, før den blir tilgjengelig igjen under dine opplastninger.
▼ ... noen uker senere ... ▼