Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2441
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg har vært en ivrig TF2-spiller i noen måneder nå, og har lekt litt med tanken på å starte en ny server. Derfor lurte jeg på om noen eventuelt var interessert herfra - nå er det klart det ikke blir noen "offisiell" nFF-server, men det må da være noen TF2-spillere her som kan la seg interessere? Det fungerte fint for Minecraft, og den serveren ble da riktig fin...

For de som ikke vet hva det går ut på: TF2 er et gratis multiplayer-spill som blir beskrevet ganske godt her.

For de som ikke spiller, vil jeg anbefale å sjekke det ut - som sagt, det er gratis.

Fint om alle som er interesserte sier fra.
Jeg er interessert i det ja! Savner noen gode norske TF2 serverere Har vel spilt aktivt i 4-5 mnd.
Tja, jeg har egentlig en 2-3 faste servere jeg spiller på, men er sikkert med på en til
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Definitivt keen på dette, gitt at det blir flere som spiller. Blir det en spøkelsesserver, er det ikke så spennende.
hadde vært bra med en ny server å spille på med norske folk ^^!
Absolutt interessert
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Trådstarter
Jeg tenker nok vi eventuelt hooker den opp til quickplay eller liknende - det skal av erfaring ikke så mange spillere til på en server før det "snøballer" til en ganske full en.
Har selv en TF2 server.
Det er perfekt å bruke når man har LAN, så er det gøy å spille på ellers.. Men hvis ikke du spiller på den spiller ingen på den.. spesielt hvis det er map rotation.
Shady Banana
Quix's Avatar
Norsk/Freak TF2 server hørtes ut som en flott ide. Hadde en grei norsk server en stund men den ble lagt ned og da ble det mindre og mindre TF2.
Longboarder
zitare's Avatar
Jeg vil også ha TF2 server! NÅ MED ENGANG!
Longboarder
zitare's Avatar
Bumptibump! Noe som skjer har skjedd?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Trådstarter
Ingenting ennå, jeg venter på detaljer angående hosting. Oppdaterer tråden når jeg vet mer.
Jeg har også veldig lyst på dette. Er ganske fersk på TF2 da
Veldig interessert i dette, har spilt TF2 i et par år, da med avbrekk i ny og ned.

Hadde jeg hatt nettlinje til det skulle jeg hostet en selv, men på bøgda er ikke linja god.
Sist endret av Pagliacci; 20. mars 2012 kl. 19:34.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvordan er status på mulig server?
Å gud ja, trenger noe som kan få meg i gang med TF2! Har logga over 2200 timer, men slutta når jeg ikke rakk å spille competitive mer. En nFF-server i TF2 hadde vært så awesome at det er ubeskrivelig for ord :3.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Legger meg til her, spiller aktivt TF2.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
*raises hand*
Yes please!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Trådstarter
Liten oppdatering: Hostingen er fortsatt ikke helt klar, men det er mulig det skjer noe i løpet av dagen. Deretter er det en installasjon som brått kan ta en del timer, etter det er det en del konfigurasjonsarbeid og litegrann testing før vi kan åpne serveren. Etterpå oppdaterer jeg selvfølgelig tråden.
Har gama endel tribes i d siste, men kommer alltid tilbake til tf2 så vil sikkert komme noen turer innom vis det blir en nff tf2 server.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Trådstarter
Da er serveren oppe, til de av dere som abonnerer på tråden, eller noe...


Mer info i en ny tråd