Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1467
Meg og en kompis spiller en god del dota 2, og det resulterer i 3 randoms på laget vårt. Og vi ønsker å komme i kontakt med helst 3 stk som spiller dota 2 og ønsker å spille ilag med oss over skype så vi kan legge taktikker og spillkombinasjon. Kanskje lage klan etterkvart og spille klankamper! Ser på oss selv som middels gode spillere. Og kan spillet godt Ser ikke etter pro spillere, bare at du skjønner spillet, og har det morsomt
Jeg er 22 og kompisen min er 24 år.

Noen som vil joine?
Jeg spiller mest HoN og har holdt meg unna dota 2 siden jeg ikke kjenner like mange som spiller det. Har en venn som spiller spillet ofte så han blir sikkert med han også.

Add skype: saimhann
Kan kanskje vere med å spele når eg får key. Har merkeleg nok ikkje fått key enda, trass i at eg har gjort steam survey og skrive i dota-forumet. Kjedeleg å berre kunne sjå streams...
Jeg skal også begynne med dota 2 når jeg får key. Spiller hon nå. Har slik som bronze fylt ut survey gjennom steam, men har ikke hørt noe mer. Venter i spenning. Noen som vet når det kommer ut for allmennheten?
Sist endret av LowRider; 25. februar 2012 kl. 15:56. Grunn: Ipad retter i hytt og pine
Trådstarter
20 1
Er ikke sikker når det kommer ut for allmennheten, blir addet flere og flere heroes etterhvert, så de vil vel få inn en god del heroes før det går til open beta/release. Hadde jeg hatt flere keys hadde jeg shared Addet deg på skype Saimhann Jeg kjøpte min og kompisen sin key på ebay for en 40 dollar pr. key. Kan finne keys der enda Vist dere er desp som meg og kompisen min var
Sist endret av Grabbis; 26. februar 2012 kl. 19:34.
Har fått key nå, gjennom en konkurranse! Har vel spilt 4-5 games i dag. Artig!
Trådstarter
20 1
Ja det er veldig avhengighetsskapende Add meg på steam Grabbis viss du vil ha noen å game med!
Jeg joiner jeg ^^ Er ikke så altfor god hele tia da :P er litt sånn opp og ned.
Heavyrazor95 på steam
Kom på 17 plass på tg i HoN hvis det hjelper? haha random as ^^