Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 1993
Hei!

Onsdag 24/11-2010 spiller Avenged Sevenfold, også kjent som A7X i Spektrum.

Jeg håper at det er flere freaks som tar turen dit!

Tenkte det hadde vært moro å se hvor mange herfra som kommer, post gjerne ønskelåter og lignende!


Cal.12
Sitat av Cal.12 Vis innlegg
Hei!

Onsdag 24/11-2010 spiller Avenged Sevenfold, også kjent som A7X i Spektrum.

Jeg håper at det er flere freaks som tar turen dit!

Tenkte det hadde vært moro å se hvor mange herfra som kommer, post gjerne ønskelåter og lignende!


Cal.12
Vis hele sitatet...
Fikk ikke tak i billetter
Jeg skal!

Nightmare cff!
Natural Born Killer
Welcome to the family
Critical Acclaim
God Hates Us
Afterlife
So far away
Bat Country
Victim


Blir fornøyd om mesteparten av disse kommer med
Jeg fikk heller ikke tak i billetter, men det er mange som ikke får mulighet til å dra av ulike årsaker så de selger billettene på finn.no, det var slik jeg fikk tak i mine! Heldigvis!
Sjekk ofte, de blir fort solgt!
Om jeg får tak i billetter og tiden passer kan det hende jeg tar meg en tur dit, og hvis jeg skal dit så de spille M.I.A.
Sitat av Cal.12 Vis innlegg
Hei!

Onsdag 24/11-2010 spiller Avenged Sevenfold, også kjent som A7X i Spektrum.

Jeg håper at det er flere freaks som tar turen dit!

Tenkte det hadde vært moro å se hvor mange herfra som kommer, post gjerne ønskelåter og lignende!


Cal.12
Vis hele sitatet...
Gled deg!




Jeg var å så på A7X da de varmet opp for Iron Maiden på Lerkendal i 2008, og hadde hørt rykter av mine Iron Maidenfanboys om at A7X var et møkkaband og at de spilte uggen og fæl wannabe heavy metal, så da de gikk på scenen så sukka jeg over at jeg kom til å måtte stå i 1time+ ekstra før IM kom på scenen. Matt Shadows starta med Critical Acclaim og tok introhylet med full hals. Jeg ble pusha bakover og fikk gåsehud over hele kroppen. Wow.


http://www.youtube.com/watch?v=iQ5UZbkyEbQ Må si den performancen der var ganske identisk med det på Lerkendal. SYKT!
GLED DERE!
Sist endret av imba; 16. november 2010 kl. 20:36.
Sitat av imba Vis innlegg
Gled deg!

Jeg var å så på A7X da de varmet opp for Iron Maiden på Lerkendal i 2008, og hadde hørt rykter av mine Iron Maidenfanboys om at A7X var et møkkaband og at de spilte uggen og fæl wannabe heavy metal, så jeg da de gikk på scenen så sukka jeg over at jeg kom til å måtte stå i 1time+ ekstra før IM kom på scenen. Matt Shadows starta med Critical Acclaim og tok introhylet med full hals. Jeg ble pusha bakover og fikk gåsehud over hele kroppen. Wow.

GLED DERE!
Vis hele sitatet...
AKKURAT det samme følte jeg! Var sykaste Etter det så har det blitt en del A7X xD
Sitat av Ruudi Vis innlegg
AKKURAT det samme følte jeg! Var sykaste Etter det så har det blitt en del A7X xD
Vis hele sitatet...
Er fra den konserten jeg har det signerte trommeskinnet. Sånn Fyi.
Hehe, ja! Gleder meg veldig

Jeg så A7X da de varmet opp for Maiden på Vallehovin i 2008, etter min mening var dette en bedre opplevelse enn de andre gamle lika.
Det var da jeg fikk opp øynene mine for de! Det var da også med The Rev.
Fikk akkurat tickets, 3 stk, så meg og 2 andre skal! Så nå er det Disturbed, Papa Roach, Buckcherry og Halestorm på fredag, også Avenged Sevenfold på onsdag! TAKK for tipset med finn!
ja, takk gud for finn!
Jeg kommer, drar med meg en horde på toget som er klare for knallbra musikk
Noen som vet sånn ca hvor lenge konserten varer?
Jeg skal! Det blir knaill!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
jeg skal dit send pm hvis vi skal møtes der, det gjelder alle andre freaks også
Sist endret av Echuz; 17. november 2010 kl. 21:18.
Sitat av McVik Vis innlegg
Så nå er det Disturbed, Papa Roach, Buckcherry og Halestorm på fredag, også Avenged Sevenfold på onsdag!
Vis hele sitatet...
Da er vi to!
Sist endret av lkjhgfdsa; 17. november 2010 kl. 22:23.
Når starter konserten? Ser noen steder at dørene åpner 18.30, mens andre steder står det 19.30. Bruker ikke konsertene å starte senere på kvelden?
Sinnsyk konsert. M.Shadows var i storform!
Da var det vell overstått godt folk! Det var herlig!
Hvor sto freaksa hen? Jeg sto langt til høyre i midten, og dro i gang mosher med kompisene.
Syk konsert ja! Synd den ikke varte lenger bare..
Jeg sto nok ikke så langt unna deg da laksir, sto på høyresiden, siden til Gates vettu
Sitat av laksir Vis innlegg
Hvor sto freaksa hen? Jeg sto langt til høyre i midten, og dro i gang mosher med kompisene.
Vis hele sitatet...
Sto helt foran, i midten
Det var konge, selvom det ikke var så mye ordentlig luft å få og de ikke spillte så lenge...

Men helt klart en fantastisk konsert!
Sto litt til venstre for trommesettet, nesten helt forran. (Bak 2 personer helt i starten og kom automatisk litt bakover etterhvert). Pressinga var et helvete der. Folk besvimte jo som fluer Men det var insane moro! Fyyyyy faen. Hadde ikke altfor store forventninger til konserten (likte ikke Nightmare så godt. Cden altså), men det var helt insane.
God Hates Us tok helt sykt av, ihvertfall for meg!

Noen som gikk inn inngang 10 forresten?
Sist endret av Sorgsvart; 26. november 2010 kl. 00:09.
Jeg gjorde. Hvordan det?
Skjedde med at køen i inngang 10 gikk jævlig mye fortere enn køen i 5?
Er ikke godt å si. Jeg og mine venner var ekstremt heldige. vi møtte opp 5 på halv 7 og endte opp bakerst i køen til inngang 5, og når de åpnet dørene kl halv, kom vi inn som en av de første i inngang 10 fikk nesten litt sympati for de som satt utenfor Spektrum allerede halv 1(!)
Hehe. Dere som velta gjerdet? Just wondering ^^
nope, det var det ikke ^^
Dama var der. Hu begynte å grine av glede. lol. Jeg for min del liker de ikke.