Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 1443
Vil bare ambefale det for de som liker å spille over internet! Gratis nedlasting www.enemy-territory.com
Det er dårlig som svinet, da.. -Og old news..

Installer denne tilleggsmodden til ET, så blir det saker: http://www.truecombatelite.net/

(Er forøvrig til Linux, Mac såvel som Windows..)
▼ ... over et år senere ... ▼
Dårlig som svinet?! Dummeste jeg har hørt!
Dette er et genialt spill!! Jeg ble forelsket i det umiddelbart etter at jeg startet spillet for første gang. Spiller dette mer enn bf2. Enkelt å lære, men samtidig mye forskjellig å ta seg til. Basert på oppdrag og sammarbeid. 5 fete klasser å velge mellom, samt xp-oppsamling som gir deg flere og bedre skills.
Testet ut TC:E, og det var kjedelig. Det tar jo bort alt som er interessant med W:ET! Kun tre klasser å velge mellom, kun frags som teller og kjedelige maps. Spiller heller actionquake enn TC:E

Anbefalt server: et.kernwaffe.de / web: www.kernwaffe.de
Lastet ned dette igjen for noen dager siden. Kommer sikkert til og prøve den serveren Skeletor. Artig spill med utrolig fengende baner. Liker det mye bedre enn CS.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Gratis? Går ut ifra at det er demoen du mener. Laster ned as we type.
Er ett lite miljø i Norge men hvis dere vil møte andre ET spillere kan dere prøve www.wolfenstein.no
Sitat av Polar-
Gratis? Går ut ifra at det er demoen du mener. Laster ned as we type.
Vis hele sitatet...
Fullversjonen av Wolfenstein: Enemy Territory er så gratis som du får det. Kilde
Sitat av Christian
Kommer sikkert til og prøve den serveren Skeletor. Artig spill med utrolig fengende baner. Liker det mye bedre enn CS.
Vis hele sitatet...
Det høres bra ut. Det er evig xp-save på kernwaffe, og de kjører NoQuorter mod, som gjør at man må ranke 9 ganger på hver skill for å være fullt utlært.
Liker dette bedre en alle andre spill

Det kan være mange spillere på kernwaffe hovedserveren til tider.
Synes du det blir for vilt, eller liker en annen mod kan du prøve en av de andre serverne deres.

NoQuarter 1.1.0
KW1 IP: et.kernwaffe.de or 83.141.24.110:27960 - Public Normal with 50+2 Slots
KW2 IP: et2.kernwaffe.de or 83.141.24.111:27960 - Public Advanced with 50+2 Slots
PRO IP: pro.kernwaffe.de or 83.141.24.113:27960 - Public Anti-Noob with 20+2 Slots
JayMod 2.1.7
KW3 IP: et3.kernwaffe.de or 83.141.24.112:27960 - Public Normal with 20+2 Slots
ET-PRO 3.2.6
BOON IP: boon.kernwaffe.de or 83.141.24.115:27960 - Public Advanced with 12 Slots
Trickjump IP: tj.kernwaffe.de or 83.141.24.119:27960 - Public Trickjump with 10 Slots

Sitat av Polar-
Gratis? Går ut ifra at det er demoen du mener. Laster ned as we type.
Vis hele sitatet...
Det er ikke en demo. Det var ment som en tilleggspakke til Return to Castle Wolfenstein, men i stedet ble det gitt ut gratis for seg selv, noe som er veldig bra, da man slipper å cracke og herje og få problemer med å spille online og annet tull.

Sitat av ZubZeroo
Er ett lite miljø i Norge men hvis dere vil møte andre ET spillere kan dere prøve www.wolfenstein.no
Vis hele sitatet...
Thanx
Sist endret av Skeletor; 12. desember 2007 kl. 11:04.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Ok, jeg fulgte linken til trådstarter og endte opp med demoen til Quake: Enemy Territory. Men det er altså wolfenstein-versjonen jeg skal ha. Da peiser vi på med det og
Www.urbanterror.net synes det er mye bedre enn vt. og dette er ogsa gratis
Appropo pc.no ligger det enda et freeware-spill på fremsida, som krever litt mer enn hva Wolfenstein krever. Warmonger, Operation: Downtown Destruction

Edit; Og utrolig mye mer. Bare se nedover på fremsiden. http://www.pc.no/
Sist endret av Christian; 12. desember 2007 kl. 12:13.
Hehe jeg var dritproff på forløperen, "Return to Castle Wolfenstein", når jeg var yngre husker jeg Demoproff da. Fristende å prøve igjen, så ikke SÅ forskjellig ut...
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Jeg spilte ekstremt mye ET en gang i tiden og ville karakterisert meg som bedre enn "god". Nå er det bare en random runde nå og da for å minnes de gode gamle dagene. Vil anbefale alle til å teste ut dette da det er et supert (og gratis! ) spill. Dette gjelder *spesielt* dere CS-spillere, så får dere smaken på ordentlig objective-based combat.
Sist endret av ticks; 12. desember 2007 kl. 19:20.
Snakker om sola, lastet akuratt ned Wolfenstein for å begynne å spille litt igjen...
jeg spiller en del jeg også. Vil anbefale serveren : *hof* house of frag XP-save. den er fet. mange kule baner også videre. Jeg digger dette spillet mer enn noe annet. Mye bedre enn CS og BF2.

last ned folkens.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Hadde vært moro å få satt opp en nFF W:ET server / community...
Noen som har testet ut linux-versjonen? Mye hardware-issues eller annet tull?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Wolfenstein ET fungerte iallefall ikkje outta-the-box på 64-bits suse, med 32-bits bibliotek installert.

Det er sikkert mulig å få det til å kjøre vha. chroot eller liknande trick, men eg har ikkje brukt meir enn 30 sekund på å prøve.

På 32-bits boksen min kjørte det glatt outta-the-box.
Genialt spill! Spillte det mye før
Noen som vet om et sted jeg kan laste ned noe aimbots eller noe? Har prøvd å søke litt men greier ikke å finne noe som funker...
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Jeg har lastet ned dette og demoen til ET: Quakewars. Ble helt hekta på sistnevnte, jeg var på en killingstreak på sånn 60-70 folk med den Mechaen/Walkern man har tilgang til som Stroggs. Moro

Håper Wolfenstein-versjonen er like bra.
Sist endret av Polar-; 15. desember 2007 kl. 18:40.
Sitat av Polar-
Jeg har lastet ned dette og demoen til ET: Quakewars. Ble helt hekta på sistnevnte, jeg var på en killingstreak på sånn 60-70 folk med den Mechaen/Walkern man har tilgang til som Stroggs. Moro

Håper Wolfenstein-versjonen er like bra.
Vis hele sitatet...
Det er jo wolfenstein som originalt er spillet da
Er Quake som er versjonen ^^
Savner faktisk dette spillet litt, spilte det himla mye før. Spesielt LAN med kompiser. Dritrått var det. Og at det er gratis er egentlig helt utrolig.
Hvis man er banna fra en server, hvordan er det egentlig det fungerer? Er det IP, brukernavn eller hva er det egentlig som blir banna? er det mulig å komme inn på serveren igjen?
Sitat av jørgs
Hvis man er banna fra en server, hvordan er det egentlig det fungerer? Er det IP, brukernavn eller hva er det egentlig som blir banna? er det mulig å komme inn på serveren igjen?
Vis hele sitatet...
Kommer helt an på spillet, det er enten brukerkontoen og/eller IP-en.
På steam er det hele kontoen hvertfall.
Snakker om wolfenstein da, og der har du jo ikke noen brukerkonto
Sist endret av jørgs; 16. desember 2007 kl. 17:38.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Jo, man får tildelt en GUID (utifra hardware eller noe sånt, husker ikke helt). Dermed, hvis du blir GUID bannet av Punkbuster fra en server betyr det at du ikke har mulighet til å joine andre servere som bruker samme banlist.
Sitat av ticks
Jo, man får tildelt en GUID (utifra hardware eller noe sånt, husker ikke helt). Dermed, hvis du blir GUID bannet av Punkbuster fra en server betyr det at du ikke har mulighet til å joine andre servere som bruker samme banlist.
Vis hele sitatet...
Skjønte ikke helt hva du mente, men funker det å bytte ip adresse eller noe i den duren, sånn at du blir oppfattet som en annen bruker? Er bare banna fra en server, men jeg vil gjerne spile på den...
Sitat av jørgs
Skjønte ikke helt hva du mente, men funker det å bytte ip adresse eller noe i den duren, sånn at du blir oppfattet som en annen bruker? Er bare banna fra en server, men jeg vil gjerne spile på den...
Vis hele sitatet...
Kommer somsagt an på spillet. Jeg er ikke 100% sikker på hvordan det fungerer på Wolfenstein, men er jo verdt et forsøk?
Åssen bytter jeg ip adresse da?