Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 4668
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Hei politimannen, er dette heroin?

Først gikk den 22 år gamle Yale-studenten til noen narkolangere som sto på hjørnet mellom Whalley Avenue og Goffe Street. Han kjøpte en pose hvitt pulver, som han regnet med var narkotika. Så stoppet han en politibil, og spurte om de kunne teste om det virkelig var heroin.
De gode nyhetene? Joda, det var heroin!
De dårlige nyhetene? Han ble øyeblikkelig arrestert for ulovlig oppbevaring av narkotika.
Burde han straffes?
Ja, så dum er det ikke lov å være


Det er avisa Yale Daily News som bringer den utrolige historien. 22-åringen har nå kontaktet advokat for å prøve å forklare hva han egentlig ville - hjelpe politiet i kampen mot narkotika.

Hvis han skulle bruke dopet ville han selvfølgelig aldri ha kontaktet politiet. Folk som vil hjelpe politiet, men ikke har erfaring, forstår ikke alltid konsekvensen av å gjøre noe slikt, sier 22-åringens forsvarer William F. Dow III.
Også 22-åringens romkamerat på universitetet har vanskelig for å tro at han skulle bruke heroinen.
Han ville trolig hjelpe politiet med å fange narkolangerne. Han er med i speideren, sier romkameraten.
Teorien støttes også av en av 22-åringens lærer.
Jeg har aldri fått noen indikasjoner på at han bruker narkotika.
22-åringen, som gjerne vil bli lærer, møter i retten på fredag.

siterer fra dagbladet

-sp3q
noob killer
elukS's Avatar
Leste den der i går ja...

Han BURDE vært straffa, for å være så dum er ikke lov
Tror det er tryggest å bure han inne ja...
Han trenger åpenbart å bli beskyttet mot seg selv!
Det er nok noen mennesker her i verden som skulle hatt premie for å være så dumme.
Hums.. både karen som spurte purken og purken var dumme i dette tillfellet syns jeg.
Kan ikke akuratt si at politimannen var av den lureste personen jeg heller nei
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
syntes ikke at det skal være skuddpremie på dem som er dumsnill.. trenger dem også
Better than thou.
Sånn jeg har forstått det så ville han bare prøve å hjelpe politiet..? Da syntes jeg ikke han burde bli straffet hvertfall..
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
..helt enig med at både politiet og han 22åringen var ganske så D-U-M i dette tilfellet... men den "smarteste" vil jeg nå si er den 22åringen som bruker penger på å kjøpe heroin. for så å gå til politiet å spørre om det er heroin!? Så da er spm. Er han dum? eller har han bare masse penger?

-sp3q
Politiet, selve institusjonen, er idiotisk i seg selv. En såkalt adferds regulerer, som skal kontrollere oss, hva vi har og hva vi ikke har lov til. Det er jo helt toskete.
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s
Politiet, selve institusjonen, er idiotisk i seg selv. En såkalt adferds regulerer, som skal kontrollere oss, hva vi har og hva vi ikke har lov til. Det er jo helt toskete.
Vis hele sitatet...
Tror ikke det hadde gått så bra uten politi her i verden, men de kunne kanskje "oppført" seg litt annerledes i noen sammenhenger.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Amerikaner Underlig at de ikke har død ut ennå, så mange idioter samlet i en nasjon.
Better than thou.
Nordmenn Rart de ikke har blitt bomba til helvete enda, så mange arrogante og frekke mennesker i en nasjon.
Et par glupe innspill
hvor dum kan man bli?
dette er nesten til å bli flau av..
gutten får sikkert en bra advokat som sier "han skulle bare hjelpe politet med å finne narkolangerene.." eller.no i den duren
Opprinnelig postet av parapax
Amerikaner Underlig at de ikke har død ut ennå, så mange idioter samlet i en nasjon.
Vis hele sitatet...
Nå forstår jeg Bin Laden
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Opprinnelig postet av Carlo
Nordmenn Rart de ikke har blitt bomba til helvete enda, så mange arrogante og frekke mennesker i en nasjon.
Vis hele sitatet...
Mannen har jo et visst poeng da.
hva er det som er galt med og være snill uansett hvor dum du er? ikke alle er like smarte !!
Synes han kunne få blitt undercover agent for politiet, så smart som han er.
jaja, slik går det
For å være helt ærlig, syntes jeg ike at mannen var så dum. Dette forutsetter at mannen ikke skulle bruke heroinet til eget forbruk, men at hensikten faktisk var å hjelpe politiet. Hvis man tar utgangspunkt i vitneutsagnene om mannen, skjønner man at han ikke er typen som tar seg et skudd. Syntes at politiet reagerte feil, men at manen kanskje ikke ytret sin hensikt godt nok. Han kunne heller gått rett på sak, og sagt noe sånt som: "Jeg vil gjerne hjelpe dere med å rulle opp en narkolangervirksomhet. Jeg har nylig kommet i kontakt med en langer, og har utifra det jeg har forstått solgt heroin... osv." Jeg kunne kanksje funnet på å gjøre noe sånt, men da ville jeg forberedet meg litt. Tror allikevel at politiet føler at de har nok spanere ute i miljøene fra før av.
Opprinnelig postet av MaLbOlGiA


Mannen har jo et visst poeng da.
Vis hele sitatet...

mann og mann.............