Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2696
jeg lurte på om noen viste hvordan det er i christiania i vinterferien?
var der i påsken i fjor og da var det "lite" sjall der (i forhold til sommern)
så jeg tenkte at det kanskje ikke var så mye vits å dra hvis det er "stengt"......

blir med deg da randy så sant det er åpent....

Trådstarter
deal....
▼ ... over en måned senere ... ▼
det var åpent
HASJISER!!!

*lynsj lynsj*

jævler... bor i det kalde nord hvor en tur til christiania hadde tatt hele lommeboken min og litt til om den skulle bli utført på en vinterferie...

Nuvel... I'll get over it...
Trådstarter
det var seriøst jævli fett der!!! super chill.... det tok mesteparten av lommeboka mi og brukte 4000 på tre dager det er faen meg 1300 spenn hver dag og jeg var ikke på byen en gang...
men det var totaly vært it
Hmmmmmmm, hva kjøpte du der tro ?
Trådstarter
øøø husker ikke
Better than thou.
Hvor sov dere og sånn a? Var det noe annet å gjøre der liksom? Dere var vel sikkert bare steine hele tiden uansett.
Trådstarter
vi sov på hotel du nord sånn trestjerners*** hotel. kosta 900 spenn natta. helt ålreit hotel lixxxom

vi var på kino tre ganger og på internet cafe som var jævli fet

http://boomtown.net/ tror jeg den het..
vi loka egentlig bare rundt og var føkka
christiania er konge!

vært der 2 ganger nå, sist i forbindelse med Roskilde. drar i år igjen .. vibben der er helt chill, hunder og katter løper rundt, folk sitter å chillern rundt omkring. de har digge matsjapper og barer. hvor man forøvrig får hemp-øl (ikke så godt, synes jeg, som å drikke barnåler alt av ryger-utstyr er billig. men ordentlig tobakk må du leite lenge etter

og så må jo hasj-festivalen i nederland besøkes. de kårer hvert år den beste hasjen/poten. to kategorier, smak og virkning alt er gratis, bare gå rundt å røyke så mye du vil av den beste tingen.. en hel uke med moro

er i slutten av august tror jeg, har ikke vært der før, men kommer med mere info om når/hvordan komme dit når jeg får den.
Trådstarter
fy faen det er jo helt synnsykt rått!!!! dit må jeg bare dra!!

shit ass det er jo helt konge!!!

*stoka*
Better than thou.
Det er jeg særiøst med på. Hehe, må jo være dritfett!
skulle søke etter christiania på google, og når jeg taster inn google.com blir jeg sendt rett til den nederlandske versjonen. scary eller hva? :-P
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av dephic
skulle søke etter christiania på google, og når jeg taster inn google.com blir jeg sendt rett til den nederlandske versjonen. scary eller hva? :-P
Vis hele sitatet...
sjekk http://www.google.com/preferences?hl=en
Better than thou.
Hatt det samme problemet noen dager jeg og. Tror jeg bare skrev google.net eller no isteden, så kom jeg til en engelsk version.
Trådstarter
hvis du er hypp på å sjekke ut christiania kan du bare gå inn på
http://www.christiania.org/ det er den offisielle sida!