Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 478
Ta en pust i bakken
Anderssonfugl93's Avatar
97 7
Har en bruker på snap som jeg kjøpte en vape med 85% THC. Den ble sendt fra London, har ankommet Norge og vært innom 3 plasser nå bare i Norge. Har vært på samme plass i 4 dager nå, å begynner å tenke på om kanskje tollen har oppdaget å tatt den eller noe. Navnet og adressen min står på pakken så de vet jo hvem det er sin. Men er det noen som helst måte å lure seg unna hvis de skulle ha kontaktet meg? Jeg betalte personen via paypal. Eventuelt om jeg bare hadde nektet får at det var min, men virker ikke særlig troverdig da. Jeg var klar over risken osv men han har sendt til mange utenlands også i europa så tok bare en sjangs å satset.
Selvom det ikke er troverdig å nekte, så er det ingen annen måte å ta deg på enn å få tilgang til kontoutskriften din. Og selv da må de klarer å knytte kontoutskriften til den pakken, noe som er svært lite sannsynlig at de har ressurser til. Ta det helt med ro og nekt, nekt, nekt og nekt litt til ☺️