Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1280
Hei, for en stund tilbake ble mobilen "lånt" som de kalte det.
Politiet hadde den i en ukes til og vet at de kopierte det som var på den(ingenting). Mistenker avlytting og lurte på om noen vet om noe som kan påvise dette? If not, vil en såkalt "Jailbreak" fjerne eventuelle softwere/bugs, brukt av politi?


Kan informere mer om hvorfor jeg mistenker senere. Nå må jeg løpe.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Jeg tenker litt annerledes. Har du en god grunn til å beholde den? Du vil aldri være sikker. Uansett snakker man jo ikke om ting på telefon, men etter politiet har fått mitt nummer eller telefon i forbindelse med en etterforskning eller sak så er det nok lurt å tenke på nytt nummer og telefon.


Evt kan du bruke fordelene ved at den er overvåke.
Skrive ikk info som ikke stemmer å oppbevare den telefonen på steder du ikke er om du ønsker å lage kaos.

Sannsynligvis er den ikke overvåker, men de har tatt ut info for å se hva du skriver om, hvilken sider du er inne på, hvem du kjenner, hva du sier til dem, hvor du er vært osv.
Med mindre du er en stor "fisk" i den kriminelle verden er det meget tvilsomt at de har eller vil bruke ressurser til å avlytte deg. Men ja, det er alltids en fordel om du utdyper litt mere når du lager en sånn post, for at vi ikke må sitte å gjette på hvilken forbrytelser du driver med.