Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 857
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal spise oxy for første gang hvor mye og hva kan jeg forvente?
bruker inget annet en alko til vanlig.
Har tilgang på 10,20 og 40 mg.
Knus 20mg svelg i rizla
Sitat av GodMorgenJuice Vis innlegg
50mg
Vis hele sitatet...
50mg oxykodon på en førstegangs bruker??? Ja da hadde jeg spydd som en gris i mange timer ihvertfall. 15 - 25mg tenker jeg holder i massevis til å begynne med. Husk du kan alltids ta mer, men ikke mindre! Jeg ble faktisk ganske stein på 10mg førstegangen jeg prøvde. Jeg snakker dog om "insta release" og ikke depot tabletter, jeg regner det er snakk om insta i og med at det ikke har blidt nevnt noe annet. Om det er depot tabletter du har tilgang på så burde du uansett skrape av skallet og knuse dem til fint fint pulver uansett, da det kan være vanskelig å skulle dosere med depottabletter

@GodMorgenJuice Ser du har endret på svaret ditt, men lar mitt stå uansett da jeg har litt annen info inni der i tillegg.
Sist endret av Alge; 11. mars 2019 kl. 02:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Srry jeg leste så tenkte jeg helt feil etterpå haha. Endra på det når jeg leste over
Oxy er et potent stoff, så om du har noe respekt for egen kropp og helse, leser du deg nøye opp før du inntar det.
Spør du ukjent på nett om dosering, får du garantert skumle svar.

Fra validert nettside:
(Oral)
Threshold
1 - 2.5 mg
Light
2.5 - 10 mg
Common
10 - 25 mg
Strong
25 - 40 mg
Heavy
40 mg +

https://psychonautwiki.org/wiki/Oxycodone