Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 624
Vært der, gjort det.
Sett ovnen på 110grader med under og overvarme.

Jeg brukte ca 0,25 til 0,30g ekstremt god hasj, den typen som er like sterk som du røyker i Amsterdam.

Vel og merke brukte jeg en liten spiseskje smør, delte det opp i små biter i mixen med små biter opprevet biter hasj. Smeltet dette med omrøring av og til, før jeg tilsatte 2-4 dråper sitronsyre(den gule flaska med grønn topp.) og 2-3 dråper vann.

Oppvarmingen startet ved at jeg holdt metall shot glasset under maks varmt vann, men bare så vannstrålen traff kun på utsiden av metallshotglasset. Jeg rørte om ett par ganger under prosseeden, satte det på en steke plate med maks varme i max 2 min, rør om av og til enda, så inn i ovnen mellom eller oppå ristesprekkene i rista du bruker, max 5 min med omrøring sporadisk.

Smørte på kotelett og brødskive som middag, inntak kl 19.43, god og veldig fjern, euforisk innen 20.53 og balle fjern og enda mer 21, på skrivende tidspunkt 23:38 noe mindre påvirket, skal ta natta trekk og sove. Min trip rapport og første erfaring med oralt inntak av cannabis i mat
Sikker på at effekten har begynt å gi seg? Leser jo ofte at oralt inntak kan vare kjempelenge, så pass på så du ikke blir tatt på senga av trekk og sånn!
Takk for en meget underholdende triprapport.
Tips: Skriv rapporten etter rusen er ferdig.
Håper du koste deg, det er jo det viktigste
Hei!
Slik jeg ser det, er dette på ingen måte en tripprapport. En slik rapport inneholder dine opplevelser under ruspåvirkning. Hva du presenterer er nærmest en beskrivende gjennomføring i produksjonen av produktet. Ei oppskrift kalles det.

Protip; ikke bruk ord som «balle fjern», det hører ungdommen til - hverken tripprapporter eller oppskrifter får økt kvalitet av det. Forsøk å lese andre rapporter av kvalitet.