Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1993
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!
Noen som har NY erfaring med å handle eks paracet/kodein i Spania eller Polen? Var ingen problem sist sommer på en av de spanske ferieøyene, men hvordan er det på fastlandet? Har resept på PF her i Norge, men kun som e-resept (hentet ut siste), vil den kunne funke som "bevis" i Spania eller Polen?
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En erfaring fra en relativt turistfri plass i syd-Spania i fjor: Hadde med medisinliste, resepter og pakninger m/ navn. Tok totalt seks timer mellom legevakt og bank for å få utskrevet mindre enn min vanlige månedlige dose. Tror kanskje de har hostesaft med DXM som det eneste reseptfrie morrostoffet der nå.
Jeg har bare tatt med forpakningen på medisinen (tramadol) og vist den. Etiketten med navnet ditt osv bør være på. Da har jeg hentet ut på apotek i Spania uten problemer. Sist gang var i fjor. Be om å få forpakningen tilbake igjen så bruker du den om igjen.