Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 693
Anonym bruker
"Stum Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For litt over en uke siden tok jeg Tramadol for første gang og har ruset meg nesten hver kveld siden. På det meste har jeg tatt 3 tabletter (200 mg) på en kveld, et par timers mellomrom mellom hver tablett, etterfulgt av en 1 Valium (10 mg). Dette gir meg en veldig kraftig og behagelig rus. Da jeg begynte var jeg helt opioidnaiv og jeg opplever enda ikke å ha bygget opp noen toleranse. Nå er stashet snart tomt og jeg har bestemt meg for å ligge unna rusmidler en stund. Spørsmålene mine har å gjøre med kroppens toleranse for opioider, spesielt Tramadol. Hvor lang tid tar det før noen med mitt forbruk utvikler toleranse? Hvor lang tid må man eventuelt holde seg borte fra opioider før man igjen blir "opioidnaiv"? Hvor lang tid tar det før Tramadol og Valium er ute av systemet og man ikke lenger tester positivt på hverken blod- eller urinprøve?
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synes det er rart at du ikke har utviklet noe toleranse enda. Den er nok like rundt hjørnet. Viss du har tatt hver dag vil du nok kjenne det når du stopper og ta.

Valium vil være ute fra urinen etter alt fra 3-7 dager, tramadolen tipper jeg ca 3 dager. Det sitter kortere i i blodet enn urin.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Valium vil være ute fra urinen etter alt fra 3-7 dager
Vis hele sitatet...
Nei! Valium sitter i urinen lengst av alle benzoer. For meg tar det nesten 2 mnd før jeg er ren etter en periode med jevnlig misbruk.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter ca 10 dagers bruk vil ikke Valiumen sitte i kroppen mer en Max 7 dager

Når du snakker om 2 mnd må du ha misbrukt det i mye lengre tid en ca 10 dager..
Jeg tok en valium en gang, tok ikke noe annet på den tiden og var lenge siden sist jeg hadde tatt noe som helst. Den var i urinen i over en uke. Diazepam er seige greier