Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1479
Jeg har nå jobbet de siste månedene med å gjøre klart et julespill til PC. Det heter "Jingle" og ligger ute på Steam nå!
https://store.steampowered.com/app/763810/Jingle/


Vi startet å jobbe med utviklingen på deltid i fjor, men klarte ikke å gjøre spillet klart til Julen 2017. Deretter lå spillet i dvale i 9 måneder før vi fortsatte produksjonen med utgivelsen i desember 2018. Det er nok fortsatt (littegranne) bugs og innhold vi skal fikse i løpet av de neste 12 dagene. Med tanke på at inspirasjonen var "Goat simulator", er det kanskje ikke et så stort problem.
Personlig har jeg hovedsaklig jobbet med Modellering og animasjon av 3D karakterer, men som en indieutvikler har jeg måtte være litt potet.

Håper noen liker spillet og kommer til å teste det ut
Jeg hater å være den negative men går det ann å ødelegge noe? På videoene ser det ikke ut som du kan ødelegge julen.
Trådstarter
2 0
Sitat av Rosander Vis innlegg
Jeg hater å være den negative men går det ann å ødelegge noe? På videoene ser det ikke ut som du kan ødelegge julen.
Vis hele sitatet...
Vi må oppdatere videoen, men du kan ikke ødelegge alt. Det er foreløbig bare en håndful maskiner du kan ødelegge. Oppdateringer med mer ødeleggelse kommer vi i løpet av den neste uka.